Gå til innhold

Fordeling av utgifter i spleiselag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

He,he .ja det er jeg fullstendig enig i.

Hvor mange ekstra kroner måtte du betale da mon tro?

Har ei på jobben også (hun religiøse vet du)

Har glemt matkortet mitt noen ganger og da har jeg lånt hennes. Hvis jeg da kjøper for 8 kr og 50 øre,så gir jeg henne til bake en tier.

Hun får absolutt ikke fred med seg selv før hun har gitt meg tilbake 1,50,selv om jeg sier at hun vær så snill skal drite i 1,50.

Jeg slang på en 20 kroning ;o)

• Svar 102
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• morsan

9

• laguna1365380434

8

• Dorthe

6

Skrevet

Joda, jeg kan skjønne at slikt kan være irriterende, men jeg gidder bare ikke å tenke på sånt..

hvem hadde blitt sur av det? Jo meg!;)

Folk må gjerne røyke mer påmeg enn jeg røyker på dem,jeg tviler nemlig på at noen bevisst skulle spekulere, det finnes da grenser for gjerrighet også;)

Har jeg røyk, og kompisene ikke har, bor selvsagt pakka mi på bordet.

Jeg liker ikke å verken røyke, spise eller drikke forann øynene på folk som også vil ha. Jeg regner med at alle jeg kjenner vil gitt meg noen sigaretter eller en øl om jeg gikk tom også..

Jeg synes ikke engang at det er en livsnødvendighet at det blir helt jevnt "i det lange løp".. . Jeg synes det virker stressete å måtte ha den totale oversikten over sånt..

:-)

Jeg liker heller ikke å spise og drikke foran øynene på folk som også vil ha, og jeg likte heller ikke å røyke foran andre som ville ha den gangen jeg røykte.

Men settingen med denne bestemte studievenninnen var gjerne at vi startet med like mye/lite sig, hun røykte opp sitt på null komma svisj, bommet masse av meg og tok attpåtil med seg tre sig da hun skulle hjem, slik at hun hadde til neste dag!

Jeg kunne også ha røykt mer enn jeg gjorde, men valgte å porsjonere ut, så alt jeg "sparte" gikk bare til å dekke hennes merforbruk! :-(

Og denne agressive bommingen gjaldt det meste og de fleste folk, og det er ikke alltid så lett å si fra..... Men dette er vel en av mange rgunner til at vi ikke lenger har kontakt! :-)

Skrevet

Sånt er selvsagt også jævlig usjarmerende!

Men sjeldent?!

Jeg har hørt om en fyr som hentet panten etter å ha vært på fest hos folk, det er selvsagt det verste jeg har hørt, men rimelig sjeldent..;)

Jeg kjenner INGEN, som ikke ville delt/hatt med drikkevarer til de som lagde middag! (med mindre de hadde ingenting der og da, og heller reiv i en annen gang..!)

Poenget mitt er at jeg tror det er få som "snylter" kalkulert" men mange som har smålighet som livsprinsipp;)

*ha ha* Jeg har også hørt om en som under studietiden tok med seg panten hjem fra fest! Makan!!

Men selv om vi lo og ristet på hodet over den historien den gang, må jeg faktisk innrømme NÅ at det hadde vært litt ålreit om folk tok med seg panten, for nå er jeg der at pengene for panten ike betyr noe, mens all jobben med å pante dem gjør det! :-)

*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...