Gå til innhold

Om å koble mobiltelefon til PC

Anbefalte innlegg

Gjest Helphelp
Skrevet

Det er kanskje noen av dere som bruker Nokiatelefoner og kan hjelpe meg litt.

Klipper og limer fra et mobilfreak-forum hvor jeg også har stilt spørsmålet:

Jeg sliter med å få samkjørt min Nokia 7610 med PC'en min.

Nå har jeg først installert driveren til kabelen, samt kabelen, men noe går galt når jeg installerer programvaren pc-suite.

Jeg installerer programmet, men på slutten av installasjonen spretter det fram 4-5 dos-vinduer som jeg bare må trykke "close" på for å få bort.

Etter dette trykker jeg "fullfør", og programmet synes klart til start.

Men programmet finner ikke telefonen, og når jeg f.eks. trykker på "overføre filer", så får jeg en melding om at "...does not exist or is not a directory".

Jeg bruker for øvrig Windows XP Pro.

Noen som kan fortelle meg hva som er galt? Har forsøkt å avinstallere og installere 3-4 ganger, uten at det hjelper.

Jeg har også forsøkt å installere både kabel og programvare ved hjelp av å laste ned drivere og program fra nettet, uten at det har hjulpet.

Takker for svar!

thinkerbell
Skrevet

jeg datt av i første setning, beklager, men forsøk å legg innlegget ditt på dataforumet..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...