Gå til innhold

Sengetøy, billig eller dyrt?

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Ikke min erfaring. Men jeg synes det kan lønne seg å ikke kjøpe det aller billigste. Liker litt tykkere bomull :-)

Gjest uten signatur
Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Tror konklusjonen blir at jeg satser på sengetøy fra Høie, eller et av de andre 'seriøse' merkene. Får passe på når det er salg da. Det er det jo stadig vekk.

Bente831365380491
Skrevet

Synes absolutt ikke det er verdt det! Men nå er ikke jeg noen fan av å bruke mye penger på sånt...Og vi har dobbeltdyne, og det er ganske dyrt å kjøpe sengesett til det i utgangspunktet. Jeg bruker heller å ønske meg det til jul/bursdag eller noe....soverommet er det jo bare jeg og typen som bruker, så jeg tar det ikke så veldig tungt om sengesettet ikke er så fint...Blir kanskje noe annet når vi får noe eget, der soverommet er litt finere....

Skrevet

Det er drittdyrt, men jaaaa! Det er verdt det.

Ikke at jeg har så _mange_ i den prisklassen, men man kan jo ønske seg fler...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...