Gå til innhold

Mer om pakker..(og pus)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Deltok i pakketråden lenger nede og fikk bare en (litt skummel) tanke.. Helt sånn malapropos..

Er det koselig eller teit å få ekstrapakke fra katten/hunden/marsvinet til folk?;)

Jeg overhørte en venninne av meg som engang snakket om hvor teit det var at hun fikk pakke fra fuglen til tanta si..:-o

Jeg følte meg litt truffet men sa intet.

Saken er nemlig den at pusen her er en ivrig gavehandler, og bidrar titt og ofte med julestrømper, ekstra leketøy, truser, nøkkelringer,leppestifter til mor, sokker til bror, pils&sigar til typen og i det hele tatt..:)

Er dette bare åndsvakt og ille, og en ting som setter definitivt sånn åndsvak kattedamestempel på matmoren, eller er det greit?

Jeg har egentlig aldri fått spurt noen om dette, og spør derfor nå.

Om det er ille er jeg i grunn redd skaden nok er uopprettelig, da denne praksisen har foregått leeenge..:-o

So, give it to me, hva er dommen? Får pus fortsatt kjøpe pakke?

*spent og litt redd for dommen*

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

33

• Åsemor

4

• thinkerbell

4

• shandy

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest jenta81
Skrevet

I hjemmet vårt, jeg er 22, får jeg pakker fra pus. Det gjelder også mor og far :o) Et lite påskudd for en ekstra gave, enten man får eller gir. :o)

Gjest og mannen  på månen
Skrevet

Du verden! Hva med alle elgene i skogen, harepus vil vel gi noe, naboens hund?

Skrevet

Noe smårart å kjøpe pakker til voksne folk fra pus, kanin, fugl, bikke, eller hva det nå måtte være :)

Men til unger er det greit, det blir på en annen måte, og de syntes det er stas å få pakke fra kjæledeggen sin - selv om de selvsagt vet at kjæledeggen deres ikke har vært å handlet :-), men at voksne står bak.

Dyra får jo også gjerne pakker fra ungene.

Skrevet

Og tenk på de som har et fjøs fullt av dyr...

Oi oi oi,så masse pakker det blir;o)

laguna1365380434
Skrevet

I hjemmet vårt, jeg er 22, får jeg pakker fra pus. Det gjelder også mor og far :o) Et lite påskudd for en ekstra gave, enten man får eller gir. :o)

Godt å høre at det ikke bare er her!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Du verden! Hva med alle elgene i skogen, harepus vil vel gi noe, naboens hund?

De får ordne noe sjæl..;)

laguna1365380434
Skrevet

Noe smårart å kjøpe pakker til voksne folk fra pus, kanin, fugl, bikke, eller hva det nå måtte være :)

Men til unger er det greit, det blir på en annen måte, og de syntes det er stas å få pakke fra kjæledeggen sin - selv om de selvsagt vet at kjæledeggen deres ikke har vært å handlet :-), men at voksne står bak.

Dyra får jo også gjerne pakker fra ungene.

Jeg er nok litt rar da..;)Både voksne og unger får av katten.

Men bare folk jeg kjenner godt da, men allikevel? :-o

Kanskje jeg bør tenke litt på hva slags signaler jeg gir. Men vennene mine HAR sett blide ut for ekstra strømpebukse eller en murer og sånn da.(men det må de jo kanskje...;)) Dessuten er det jo veldig greit hvis en vil kjøpe en småting som ikke går som noe hovedgave.

Men jeg innser at det er mulig at dette er eksentrisk..;)

Gjest Katri
Skrevet

Bittelitt teit, men det veier opp mot å få en ekstra gave, og gir i tillegg livlige fantasier om katter på handletur:)

laguna1365380434
Skrevet

Til nærmeste familie er det bare kos. :)

Fint! :) Men om det ikke bare er nærmeste familie som får da? :-o

Kompiser&venninnner?

laguna1365380434
Skrevet

Og tenk på de som har et fjøs fullt av dyr...

Oi oi oi,så masse pakker det blir;o)

Jepp! ;)

Skrevet

En pus er jo noe som faktisk finnes, jeg skjemmes over alle de pakkene jeg har gitt bort som har stått "Fra nissen". Han finnes jo ikke engang, det blir jo bare ekstra dumt.

Men om jeg skulle få pakke fra fuglen til tanta mi ville jeg nok reagert, men ville ikke syns det var så rart om jeg fikk pakke fra min egen pus.

laguna1365380434
Skrevet

Bittelitt teit, men det veier opp mot å få en ekstra gave, og gir i tillegg livlige fantasier om katter på handletur:)

Godt det bare var litt da.;) Jeg er litt redd sånn kattedame-stempel. Du vet sånne med femten katter, og søte pusekalendre på veggen, som mener at katten har et mer avansert sjels&tankeliv enn noe annet. Du vet sikkert hva jeg mener..;)

Gjest jeg er en annen
Skrevet

Foreløpig er vel dette normalt. Hvis pusen begynner å overraske også deg med gaver kan det kanskje være grunn til bekymring (på samme måte som det vel er greit å snakke til katter, men mer bekymringsverdig hvis man også hører dem svare).

laguna1365380434
Skrevet

En pus er jo noe som faktisk finnes, jeg skjemmes over alle de pakkene jeg har gitt bort som har stått "Fra nissen". Han finnes jo ikke engang, det blir jo bare ekstra dumt.

Men om jeg skulle få pakke fra fuglen til tanta mi ville jeg nok reagert, men ville ikke syns det var så rart om jeg fikk pakke fra min egen pus.

Jeg har tilgode å gi bort fra nissen..:) Men jeg får fra husnissen som bor i uthuset til foreldrene mine..!(og jeg er tredve..) Så jeg må nok være noe arvelig belastet..;)

Hm. Å få fra egen pus ja.. Typen min får jo det, siden det er hans pus og. Men for niesene mine og alle andre blir jo dette skremmende beslektet med "fuglen til tanta"

Hmm. Dette er en praksis jeg skal tenke nøye over før pus eventuellt får handle mer til andre enn kjæresten! ;)

Forøvrig, men malapropos : Gratulerer så mye. Så helt tilfeldig i en annen tråd at det er store nyheter på gang! Lykke til!:-)

laguna1365380434
Skrevet

Foreløpig er vel dette normalt. Hvis pusen begynner å overraske også deg med gaver kan det kanskje være grunn til bekymring (på samme måte som det vel er greit å snakke til katter, men mer bekymringsverdig hvis man også hører dem svare).

*lol*

:-)

Skrevet

Godt det bare var litt da.;) Jeg er litt redd sånn kattedame-stempel. Du vet sånne med femten katter, og søte pusekalendre på veggen, som mener at katten har et mer avansert sjels&tankeliv enn noe annet. Du vet sikkert hva jeg mener..;)

Ha ha ha, du er akkurat typen til å bli en sånn kattedamefrøken. Glem det ;o)

Skrevet

Jeg har tilgode å gi bort fra nissen..:) Men jeg får fra husnissen som bor i uthuset til foreldrene mine..!(og jeg er tredve..) Så jeg må nok være noe arvelig belastet..;)

Hm. Å få fra egen pus ja.. Typen min får jo det, siden det er hans pus og. Men for niesene mine og alle andre blir jo dette skremmende beslektet med "fuglen til tanta"

Hmm. Dette er en praksis jeg skal tenke nøye over før pus eventuellt får handle mer til andre enn kjæresten! ;)

Forøvrig, men malapropos : Gratulerer så mye. Så helt tilfeldig i en annen tråd at det er store nyheter på gang! Lykke til!:-)

Baby for Åsemor? Nysgjerrig.

Skrevet

Fint! :) Men om det ikke bare er nærmeste familie som får da? :-o

Kompiser&venninnner?

De tror jeg hadde synes det var litt pussig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...