Gå til innhold

Mer om pakker..(og pus)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Baby for Åsemor? Nysgjerrig.

Ser sånn ut..:) Håper hun ikke blir sur for at jeg "outer" henne på åpent da..:-o

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

33

• Åsemor

4

• thinkerbell

4

• shandy

3

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Ha ha ha, du er akkurat typen til å bli en sånn kattedamefrøken. Glem det ;o)

Takk! ;)

laguna1365380434
Skrevet

De tror jeg hadde synes det var litt pussig.

Jeg skal tenke NØYE over dette før pus eventuellt "kjøper noe" neste gang!

Skrevet

Ser sånn ut..:) Håper hun ikke blir sur for at jeg "outer" henne på åpent da..:-o

Hehe...

Jeg regner med at spesielt interesserte får det med seg uansett.

Og jeg skal nok passe på å fortelle høyt og tydelig hvis det går galt, sånn at alle får med seg det også.

Hele internett-verden vet det nå, så det hjelper på litt sånn at jeg klarer å holde munn i RL.

Skrevet

Takk! ;)

Jeg ser også for meg deg som en skikkelig kattedame.

laguna1365380434
Skrevet

Hehe...

Og jeg skal nok passe på å fortelle høyt og tydelig hvis det går galt, sånn at alle får med seg det også.

Hele internett-verden vet det nå, så det hjelper på litt sånn at jeg klarer å holde munn i RL.

Bra du ikke ble sur!;)

Det går nok kjempefint, skal du se! Lykke til!

:-)

Skrevet

Hehe...

Gratulerer så mye da :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ser også for meg deg som en skikkelig kattedame.

Ikke skrem meg! ;)

Brutter sier at jeg kommer til å bli en sånn litt fordrukken kattefrøken når jeg er femti,hvis han ønsker å være skikkelig ond med meg..

Men han LIKER ikke katter og mener at det er kattefrøkenaktig å i det hele tatt ha en av dem i hus..;)

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Hehe... pusen, bikkja, trollet på loftet osv har vel gjort dette i alle år!!!

De er tydelig mye flinkere til å gi gaver enn de fleste, da de som oftest kommer med snop eller nyttige saker.... eller bare en liten unyttig dippedutt du kan glede deg over i timer:)

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Hehe...

wow... grattis da:)

laguna1365380434
Skrevet

Hehe... pusen, bikkja, trollet på loftet osv har vel gjort dette i alle år!!!

De er tydelig mye flinkere til å gi gaver enn de fleste, da de som oftest kommer med snop eller nyttige saker.... eller bare en liten unyttig dippedutt du kan glede deg over i timer:)

Godt å høre at det er flere enn meg som har et godt forhold til pakker fra pus o.l!:-)

Det er jo veldig greit å adressere slik når man ser en eller annen småting som man synes motager bør ha, men som ikke er noen hovedpakke.Synes pus har vært ganske treffsikker gjennom årene jeg altså..;)

Han er glad i å gi bort murere med rosett, fancy strømpebukser og snop. Det er liksom greia hans..;)

Sminke og småleker er også hyggelig fra pus, men lite fra meg.

laguna1365380434
Skrevet

ville blitt glad jeg :)

Det er bra! Det er jo det som er meningen..Men jeg innser at det kanskje er snålt. Men jeg har alltid bare gjort det der uten å tenke særlig på det.

Tror jeg er litt arvelig belastet;) Muttern gir også fra husnissen, bikkja (i sin tid), sender påskeegg fra vår personlige påskehare osv, osv..;)

Og jeg og brutter er hendholdsvis tretti og trettifire! :-o

Skrevet

Jeg har i alle år fått julepresanger fra katten vår. Syns det er litt koselig jeg.

thinkerbell
Skrevet

Det er bra! Det er jo det som er meningen..Men jeg innser at det kanskje er snålt. Men jeg har alltid bare gjort det der uten å tenke særlig på det.

Tror jeg er litt arvelig belastet;) Muttern gir også fra husnissen, bikkja (i sin tid), sender påskeegg fra vår personlige påskehare osv, osv..;)

Og jeg og brutter er hendholdsvis tretti og trettifire! :-o

:)

Jeg kjøpte et rosa griseslott(!) til min lille firbente sønn til jul.

(hvis det er noen trøst!)

Skrevet

Jeg er nok litt rar da..;)Både voksne og unger får av katten.

Men bare folk jeg kjenner godt da, men allikevel? :-o

Kanskje jeg bør tenke litt på hva slags signaler jeg gir. Men vennene mine HAR sett blide ut for ekstra strømpebukse eller en murer og sånn da.(men det må de jo kanskje...;)) Dessuten er det jo veldig greit hvis en vil kjøpe en småting som ikke går som noe hovedgave.

Men jeg innser at det er mulig at dette er eksentrisk..;)

Mulig jeg er fryktelig dum og korttenkt her nå, men hva i all verden er en "murer"??

=)

Skrevet

Det er tantete å pakke inn gaver fra kjæledyr. Skikkelig tantete. Men for all del - bare fortsett, du. ;)

Skrevet

Det er all right å få pakke fra pus (selv om jeg nok ikke har fått så mange sånne selv). Gir du pakke til pus da? Min datter pleier iallfall gi pakke til hunden. Den forsøker etter beste evne å rive papiret av...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...