Gå til innhold

Mer om pakker..(og pus)

Anbefalte innlegg

Bugge1365380662
Skrevet

Det er tantete å pakke inn gaver fra kjæledyr. Skikkelig tantete. Men for all del - bare fortsett, du. ;)

Man får jo flere pakker da..

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

33

• Åsemor

4

• thinkerbell

4

• shandy

3

Mest aktive i denne tråden

Bugge1365380662
Skrevet

De får ordne noe sjæl..;)

Og det gjør jeg.Lært det av min far som hver jul kjøpte gave fra seg selv til seg selv.Mannen min synes det er litt teit, men det er jo en juletradisjon i min familie, og de er jo hellige.... Dessuten skal man gi gaver til alle dem man er glad i.Og skal man ikke elske seg selv kanskje? For meg er det blitt en symbolsk handling.Ellers får katten også.Og gir.I fjor gav han sigarer til alle mannfolkene,mens vi kvinner ble helt glemt av..

Skrevet

Jeg hadde bare syntes det var morsomt.

Men jeg hadde ikke gjort det selv.

thinkerbell
Skrevet

Hehe...

Jeg regner med at spesielt interesserte får det med seg uansett.

Og jeg skal nok passe på å fortelle høyt og tydelig hvis det går galt, sånn at alle får med seg det også.

Hele internett-verden vet det nå, så det hjelper på litt sånn at jeg klarer å holde munn i RL.

gratulerer :)

Skrevet

Ikke bry deg hvis noen mener du er pussig:-)

Like bak meg her sitter en liten,kul undulat som jeg har tolket dithen at ,joda han er meget glad i at vi gir gaver på hans vegne!

Gjest malun
Skrevet

Det kommer an på hvor nært forhold jeg har til husdyret og den egentlige giveren.

Fra nære venner og familiemedlemmer er det bare hyggelig. Fra fjernere krets er det teit.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Skal vi se...

Her i gården blir det gitt julepakker fra fjøsnissen, donissen (har en diger nisse i full størrelse som sitter på gamledassen nesten hele året, kommer kun ut i adventa og jula) og julenissen. Ellers i året er det jo en _grunn_ til at vi har kjæledyr i tillegg til kosen med dem. Så både katten og marsvinene gir pakker, ja.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Selvfølgelig er det helt greit.

Dessuten er det tanken som teller.

hare1365380455
Skrevet

Brødrene mine får julepresang av julenissen også, de...;)

Bente831365380491
Skrevet

Synes det er greit at barn får gaver fra dyrene sine, men ellers synes jeg at det blir for teit!

Vi har bestandig fått det mens vi var små (nå er det de 2 minste som får det).

Vi gir ikke gave til dyrene. Det blir for dumt!

Men det er bare min mening!

Skrevet

Fint! :) Men om det ikke bare er nærmeste familie som får da? :-o

Kompiser&venninnner?

Kompiser og venninner som pleier å få presanger fra katta di?? Det hadde jeg syntes var utrolig teit. SMÅ nevøer og nieser som kanskje liker katta, koser med den når de er på besøk ol. går til nød an. Voksne folk får ikke presanger fra kjæledyr uansett, men innad i husholdningen er det vel greit.

Syns

Gjest sandex
Skrevet

Synes det er helt greit jeg :)

Fikk dårlig samvittighet julaften i fjor da jeg hadde glemt å kjøpe gave til hunden vår :)

laguna1365380434
Skrevet

Mulig jeg er fryktelig dum og korttenkt her nå, men hva i all verden er en "murer"??

=)

En stor pils..:-)

laguna1365380434
Skrevet

:)

Jeg kjøpte et rosa griseslott(!) til min lille firbente sønn til jul.

(hvis det er noen trøst!)

Jepp, det er en trøst..;-)

Ble han glad?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har i alle år fått julepresanger fra katten vår. Syns det er litt koselig jeg.

Bra! Det er jo meningen at det skal være hyggelig:-)

laguna1365380434
Skrevet

Det er tantete å pakke inn gaver fra kjæledyr. Skikkelig tantete. Men for all del - bare fortsett, du. ;)

Det er kanskje det altså..:-o

Jeg skal ta frem igjen denne tråden og veie for og i mot neste gang pus vurderer å signere pakken..;)

Skrevet

Nei, helt ærlig talt laguna...jeg synes ikke det er teit.

Det er jo klart det er litt rart at det flommer av pakker fra både de med fjør og pels...og noen ganger kan det sikkert gå over alle kosteskaft...

men tross alt så er det jo gjort i god mening så da blir det for dumt å slakte det tross alt, synes nå jeg da.

Vi burde ikke lage negativt ut av ting som i bunn og grunn er positivt kanskje ?

Her i huset får iallefall alle dyra julepakke av oss iallefall, selv om de kun er med på korta til tantebarna når de har bursdag.

:)

laguna1365380434
Skrevet

Det er all right å få pakke fra pus (selv om jeg nok ikke har fått så mange sånne selv). Gir du pakke til pus da? Min datter pleier iallfall gi pakke til hunden. Den forsøker etter beste evne å rive papiret av...

Ja.. Pus får pakke på julaften,ja..(en eller annen corny eddekopp,eller katturt eller noe)

Synes liksom ikke at noen kan være glemt da, selvom jeg skjønner at katten ikke skjønner at det er jul,altså..;)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde bare syntes det var morsomt.

Men jeg hadde ikke gjort det selv.

Bra! Tanken er jo at det skal være koselig å få også:-)

Men er litt redd kattefrøken stigmataet her, altså..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Ikke bry deg hvis noen mener du er pussig:-)

Like bak meg her sitter en liten,kul undulat som jeg har tolket dithen at ,joda han er meget glad i at vi gir gaver på hans vegne!

:-)

Godt å høre at det finnes flere firbente (eh, eller tobente da) som liker å signere pakkelappen..;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...