Gå til innhold

Mer om pakker..(og pus)

Anbefalte innlegg

Gjest Mr Papp
Skrevet

Om jeg får en gave, så hyggelig det, men jeg gidder ikke kjøpe noe sjøl til dyr.

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

33

• Åsemor

4

• thinkerbell

4

• shandy

3

Mest aktive i denne tråden

thinkerbell
Skrevet

Jepp, det er en trøst..;-)

Ble han glad?

veldig :)

mil1365380270
Skrevet

Dyrene har aldri gitt gaver, men hunden får alltid. Katten gir vi ikke noe til , for den skjønner jo ikke noe av det likevel.

Gjest Sniff
Skrevet

De tror jeg hadde synes det var litt pussig.

Pus-sig? :-))

Bugge1365380662
Skrevet

Dyrene har aldri gitt gaver, men hunden får alltid. Katten gir vi ikke noe til , for den skjønner jo ikke noe av det likevel.

At katten ikke skjønner noe,har jeg andre erfaringer med enn deg.Vi kjøpte en sånn liten lekemus innsatt med det stoffet som gjør katter ganske ville(pusen vår var ikke så gammel da),pakket den inn på vanlig vis.Julaften ble alle pakker bært inn og lagt under juletreet,og der kommer pusen vår springende,stuper rett inn i en kjempestor pakkehaug,graver seg dypt inn og kommer fornøyd ut med den lille innpakkede musepakken.Kjempefestlig for sønnen vår på 6 år.Ingen fikk komme i nærheten denne musen,så jeg vet ikke hvem av oss som ble mest opptatt av gaven sin den julen..

Skrevet

Hm, trodde ikke det var uvanlig. Vi har alltid pleid å gi til hunden til min mor, og hunden har gitt til oss innimellom, også. Bare hyggelig, det.

Hvis jeg hadde hatt hund, hadde nok den også delt ut pakker.

Men akvariefiskene mine hverken gir eller får noe. Det har jeg aldri tenkt på, faktisk.

mil1365380270
Skrevet

At katten ikke skjønner noe,har jeg andre erfaringer med enn deg.Vi kjøpte en sånn liten lekemus innsatt med det stoffet som gjør katter ganske ville(pusen vår var ikke så gammel da),pakket den inn på vanlig vis.Julaften ble alle pakker bært inn og lagt under juletreet,og der kommer pusen vår springende,stuper rett inn i en kjempestor pakkehaug,graver seg dypt inn og kommer fornøyd ut med den lille innpakkede musepakken.Kjempefestlig for sønnen vår på 6 år.Ingen fikk komme i nærheten denne musen,så jeg vet ikke hvem av oss som ble mest opptatt av gaven sin den julen..

Æsj! Synes egentlig hunder virker smartere enn katter, men jeg skrev det bare for å erte. Kjeder meg litt her jeg sitter, også tenkte jeg det utsagnet sikkert ville avstedkomme masse hat-svar fra katteelskere. Kanskje jeg ikke var bombastisk nok..? :-)

Skrevet

I min familie er det gaver både til og fra levende dyr og kosedyr. Vi synes det er helt naturlig. Hvis bamse ønsker seg ny genser, strikker "mormor" en til ham.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

*gliser*... fordi jeg så det andre svaret ditt først, for ellers altså....;)

Kua er jo den som er glupest!

Gjest Sniff
Skrevet

Æsj! Synes egentlig hunder virker smartere enn katter, men jeg skrev det bare for å erte. Kjeder meg litt her jeg sitter, også tenkte jeg det utsagnet sikkert ville avstedkomme masse hat-svar fra katteelskere. Kanskje jeg ikke var bombastisk nok..? :-)

Har du skrevet stygt om katter!!

FY

*skynder meg å sjekke tråden*

Skrevet

Det er kanskje det altså..:-o

Jeg skal ta frem igjen denne tråden og veie for og i mot neste gang pus vurderer å signere pakken..;)

La nå ikke min (og andres) sure kommentar ødelegge en tradisjon dere er fornøyd med. :P

Jeg syns sikkert det er tantete fordi de eneste jeg kjenner som gjør det, er min tante og min mor. Gamle damer som gir gaver fra føggern og bikkja.

Skrevet

Jeg har fått mer en julegave fra pus(er) og kaniner. Bare koselig det.

c",)

Men det bør absolutt være en pus, fugl (ærk, hater fugler), kanin, hest, hund, marsvin jeg kjenner godt og er på fornavn med.

laguna1365380434
Skrevet

Klart dyrene her i huset gir (og får) gaver.. Det er jo litt mer OK å gi en ekstragave (ikke så kostbar) fra dyrene synes jeg :-)

Men det blir jo feil å sammenligne dine (og mine) deilige katter og hunder med fuglen til tanta, hva? (*dukker meg for fulgeleiernes råtne tomater*)

Flott at det er flere enn meg med samme holdning til pakker og dyr! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...