Gå til innhold

PC system spesifikasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt "ny" (brukt) PC. Finnes det noe verktøy eller et sted i kontrollpanelet der jeg kan se at jeg virkelig har fått det jeg har betalt for, som f.eks. ant GHz, ram, lydkort, etc. Skal visst være en 2,4GHz, 256MB ram, etc, men kunne vært kjekt å sjekke at det stemmer :)

Fortsetter under...

Skrevet

Det er iallefall en enkel oversikt under properties/egenskaper på min datamaskin. (høyreklikk)

En mer komplisert en finner du under properties på min datamaskin, hardware, device manager.

Skrevet

Det er iallefall en enkel oversikt under properties/egenskaper på min datamaskin. (høyreklikk)

En mer komplisert en finner du under properties på min datamaskin, hardware, device manager.

takk, takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...