Gjest w3 Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Har kjøpt "ny" (brukt) PC. Finnes det noe verktøy eller et sted i kontrollpanelet der jeg kan se at jeg virkelig har fått det jeg har betalt for, som f.eks. ant GHz, ram, lydkort, etc. Skal visst være en 2,4GHz, 256MB ram, etc, men kunne vært kjekt å sjekke at det stemmer 0 Siter
tiliti Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Det er iallefall en enkel oversikt under properties/egenskaper på min datamaskin. (høyreklikk) En mer komplisert en finner du under properties på min datamaskin, hardware, device manager. 0 Siter
terningkast6 Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Du kan laste ned et kjempeflott program som forteller deg alt du trenger å vite om din pc. Enkelt å bruke er det også. http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1&subpage=5 0 Siter
Gjest w3 Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Det er iallefall en enkel oversikt under properties/egenskaper på min datamaskin. (høyreklikk) En mer komplisert en finner du under properties på min datamaskin, hardware, device manager. takk, takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.