Gjest Anonym under beltestedet Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Spør på åpent forum for det er så stille på andre aktuelle forum.Og dessuten er det sikkert en haug jenter her som går på pillen.Jeg har i perioder den siste tiden hatt mye smerter i eggstokkområdet på begge sider.Kan man få det av å gå på pillen(yasmin)? Har gått på den noen perioder nå,så den er ikke ny for meg.Er ikke gravid.Nå sist fikk jeg smerter i den første uken på det nye brettet. 0 Siter
Gjest cole Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Ja,denne type smerter er noe jeg selv også erfarte med p-piller(microgyn).Gikk over etter et par-tre mndr. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Jeg fikk sånne smerter da jeg gikk på p-pillen, såpass sterke at jeg ble lagt inn og sjekket for blindtarmbetennelse, for sikkerhets skyld. Det er for øvrig over ti år siden, har fått barn siden den tid. Men har du vodt, bør du uansett få det undersøkt. 0 Siter
Gjest Anonym under beltestedet Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Ja,denne type smerter er noe jeg selv også erfarte med p-piller(microgyn).Gikk over etter et par-tre mndr. Takker for svarene.Fint med tilbakemelding. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.