Gå til innhold

Alle kvinner på pillen-se her(+mannlig helsepersonell)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym under beltestedet
Skrevet

Spør på åpent forum for det er så stille på andre aktuelle forum.Og dessuten er det sikkert en haug jenter her som går på pillen.Jeg har i perioder den siste tiden hatt mye smerter i eggstokkområdet på begge sider.Kan man få det av å gå på pillen(yasmin)? Har gått på den noen perioder nå,så den er ikke ny for meg.Er ikke gravid.Nå sist fikk jeg smerter i den første uken på det nye brettet.

Skrevet

Ja,denne type smerter er noe jeg selv også erfarte med p-piller(microgyn).Gikk over etter et par-tre mndr.

Gjest malun
Skrevet

Jeg fikk sånne smerter da jeg gikk på p-pillen, såpass sterke at jeg ble lagt inn og sjekket for blindtarmbetennelse, for sikkerhets skyld.

Det er for øvrig over ti år siden, har fått barn siden den tid.

Men har du vodt, bør du uansett få det undersøkt.

Gjest Anonym under beltestedet
Skrevet

Ja,denne type smerter er noe jeg selv også erfarte med p-piller(microgyn).Gikk over etter et par-tre mndr.

Takker for svarene.Fint med tilbakemelding.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...