Gjest Cesto77 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hei. Har akkurat fått svar på en blodprøve kalt Latex. Legen min forteller at denne ble tatt i forbindelse med at jeg har hatt / har leddplager og at denne er noe forhøyet. Desverre fikk jeg bare pratet med ham på telefon og han hadde ikke så mye tid å forklare meg hva dette vil innebære for meg. Har vært en del plaget med utslitthet. Noen dager skal det ikke mer til enn å gå opp en trapp. Kan noen ganger bli svimmel i slike sammenhenger. Dette er problemer jeg har hatt "av og på" de siste årene. Har ikke gått til lege med det da jeg regnet med det var så difust at det ville være vanskelig å gi meg noe svar på hva dette er.. Kan dette ha noen sammenheng med det svaret prøven gav? Hva bør jeg gjøre nå? Er det andre prøver jeg bør ta? Noe forebyggende jeg kan gjøre i forhold til utslitthet og stive ledd? Jeg er 27 år og har en krevende jobb med ungdom med rus og atferdsproblemer og det er viktig for meg å gjøre det jeg kan for å ha overskudd.. Hadde vært takknemlig for svar. - Cesto77 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trener1365380399 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Er dette Latex som i gummi eller er det noe annet. Søkte på Latex her på dol og da kommer kun latex gummi opp. kan du ha skrevet feil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cesto77 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Er dette Latex som i gummi eller er det noe annet. Søkte på Latex her på dol og da kommer kun latex gummi opp. kan du ha skrevet feil? Har også søkt etter dette på nettet, men det var latex det stod i brevet fra legen min... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 -Cesto. Hva en pos. Latex prøve forteller alene, er ikke lett å si. Men finner vi den forhøyet er det rimelig å ta ett sett nye prøver for å se om noe indikerer en reumatisk sykdom eller beslektede såkalte autoimmunsykdom. Hvis dette viser seg å bli resultatet, kan det være en forklaring på at du ikke føler deg i form. Men som du forstår, alt dette bør undersøkes grundigere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.