Gjest postmann Per Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Bak pc'en ser jeg nabohuset og høye trær... Grå himmel. Landlig. 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Ser rett inn i veggen. Har dataen på boden... 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Ser rett inn i veggen. Har dataen på boden... Store grå ospestammer. Øsregn. Bak der en tre etasjers, rød teglsteinsgård. Lener jeg meg litt til venstre, ser jeg snurten av trikken når de farer forbi også. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Store grå ospestammer. Øsregn. Bak der en tre etasjers, rød teglsteinsgård. Lener jeg meg litt til venstre, ser jeg snurten av trikken når de farer forbi også. Jeg ser blå himmel,mange hustak og noen hus,mange trær, en barnehage,lekeplass og en vei. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Rett inn på hybelene i hybelhuset over, jeg ser masse sykler på sykkelstativet, og en svær parkeringsplass... så ser jeg en måse som lager et j.... helvete, har vel unger på taket... så nå tørr jeg vel egentlig ikke bevege meg ut, da denne stupte så fint nesten i hodet mitt da jeg gikk ut med søpla tidligere i dag:) 0 Siter
amber sun Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Gata utenfor, plener, busker, trær, nabohusene, blå himmel. 0 Siter
fresja Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Jeg ser mange høye trær og en vimpel som blafrer i vinden. Så ser jeg litt kasi,litt sjø og halvdelen av en båt. 0 Siter
Gjest ova Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Jeg ser blå himmel,mange hustak og noen hus,mange trær, en barnehage,lekeplass og en vei. Jeg ser riksveien, , 3 hus med hager, og andre busker. epletrær Blomsterbed En maler i en stige, Ganske bra her - men for mye trafikk etter veien ! 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Når jeg myser over skjermen, og kikker forbi bikinidamene som ligger tett rundt palmene, ser jeg surfergutta plaske i havet og vente på neste bølge. Nå kommer jammen kelneren og plager meg med enda en frosen margarita - jobb jobb jobb, det kan virke som om det aldri tar aldri slutt. 0 Siter
sigga Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Jeg har alltid knall utsikt over fjord og fjell uansett hvilket vindu jeg ser ut av. Grønt fjordvann og snødekte fjelltopper med litt sol på........såååååååååååå fint atte.(",) 0 Siter
Rubia Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Trær, trær, trær... Veldig grønt utenfor vinduene her nå... Bor landlig til. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 På den ene siden ser jeg bare trær og på den andre trår og noen bygårder. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Trær, holmer og skjær, sjøen, et fyr, og der kommer en snekke tøffende inn... 0 Siter
amber sun Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Trær, holmer og skjær, sjøen, et fyr, og der kommer en snekke tøffende inn... Det hørtes kjempefint ut...*drømme* 0 Siter
frosken Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Et naturbeiteområde hvor det går tre hester, noen sauer og et par mini-griser (geitene er visst et annet sted i dag). Sjøen og brygga ligger i enden, og på andre siden av bukta ser vi noen "fjell". Fint vær er det også:-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Masse trær (veldig frodig her) Grå himmel og toppen av en svær heisekran. Det skal visst bygges luxusleiligheter der.Blir nok ikke billig de nei. 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Gata utenfor, plener, busker, trær, nabohusene, blå himmel. Det samme som deg,men med grå himmel. 0 Siter
Gjest hvor i landet? (vest..) Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Trær, holmer og skjær, sjøen, et fyr, og der kommer en snekke tøffende inn... Hvor er det? Høres så idyllisk ut... Vi har kjempelyst til å flytte til sjø og natur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.