Gå til innhold

Hvordan er utsikten din nå?

Anbefalte innlegg

Gjest postmann Per
Skrevet

Bak pc'en ser jeg nabohuset og høye trær... Grå himmel. Landlig.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Ser rett inn i veggen. Har dataen på boden...

Gjest LucySky
Skrevet

Ser rett inn i veggen. Har dataen på boden...

Store grå ospestammer. Øsregn. Bak der en tre etasjers, rød teglsteinsgård. Lener jeg meg litt til venstre, ser jeg snurten av trikken når de farer forbi også.

Gjest midia
Skrevet

Store grå ospestammer. Øsregn. Bak der en tre etasjers, rød teglsteinsgård. Lener jeg meg litt til venstre, ser jeg snurten av trikken når de farer forbi også.

Jeg ser blå himmel,mange hustak og noen hus,mange trær, en barnehage,lekeplass og en vei.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Rett inn på hybelene i hybelhuset over, jeg ser masse sykler på sykkelstativet, og en svær parkeringsplass... så ser jeg en måse som lager et j.... helvete, har vel unger på taket... så nå tørr jeg vel egentlig ikke bevege meg ut, da denne stupte så fint nesten i hodet mitt da jeg gikk ut med søpla tidligere i dag:)

Skrevet

Gata utenfor, plener, busker, trær, nabohusene, blå himmel. :)

Skrevet

Jeg ser mange høye trær og en vimpel som blafrer i vinden. Så ser jeg litt kasi,litt sjø og halvdelen av en båt.

Skrevet

Jeg ser blå himmel,mange hustak og noen hus,mange trær, en barnehage,lekeplass og en vei.

Jeg ser riksveien, , 3 hus med hager, og andre busker. epletrær Blomsterbed En maler i en stige,

Ganske bra her - men for mye trafikk etter veien !

Gjest Big Mac
Skrevet

Når jeg myser over skjermen, og kikker forbi bikinidamene som ligger tett rundt palmene, ser jeg surfergutta plaske i havet og vente på neste bølge. Nå kommer jammen kelneren og plager meg med enda en frosen margarita - jobb jobb jobb, det kan virke som om det aldri tar aldri slutt.

Skrevet

Jeg har alltid knall utsikt over fjord og fjell uansett hvilket vindu jeg ser ut av. Grønt fjordvann og snødekte fjelltopper med litt sol på........såååååååååååå fint atte.(",)

Skrevet

Trær, trær, trær...

Veldig grønt utenfor vinduene her nå...

Bor landlig til.

:)

Skrevet

På den ene siden ser jeg bare trær og på den andre trår og noen bygårder.

Gjest uten signatur
Skrevet

Trær, holmer og skjær, sjøen, et fyr, og der kommer en snekke tøffende inn...

Skrevet

Det hørtes kjempefint ut...*drømme*

Skrevet

Et naturbeiteområde hvor det går tre hester, noen sauer og et par mini-griser (geitene er visst et annet sted i dag). Sjøen og brygga ligger i enden, og på andre siden av bukta ser vi noen "fjell". Fint vær er det også:-)

Skrevet

Masse trær (veldig frodig her)

Grå himmel og toppen av en svær heisekran. Det skal visst bygges luxusleiligheter der.Blir nok ikke billig de nei.

Skrevet

Gata utenfor, plener, busker, trær, nabohusene, blå himmel. :)

Det samme som deg,men med grå himmel.

Gjest hvor i landet? (vest..)
Skrevet

Hvor er det? Høres så idyllisk ut... Vi har kjempelyst til å flytte til sjø og natur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...