Gjest Stellina Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Bare av ren nyskjerrighet....har ofte fått høre at jeg har et klassisk ansikt, men hva innebærer det nesten sagt? Er det noe spesielt eller er det et av de vanlige? takk til de som gidder å svare på noe så uviktig 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Det er ikke noen spesielle kjennetegn med ansiktet ditt. Du har jevne trekk uten forstyrrende elementer. Klassisk pen står for meg som litt kjedelig. Meryl Streep og Celina Midelfart. Veldig ansiktspene, men også veldig kjedelig i mine øyne. Men, som alt annet, det er smak og behag. Jeg liker mennesker som har et litt spesielt utseende. Slik at du ser at DET er henne eller han på lang avstand. Klassisk pene mennesker kan en (jeg iallefall) ha vanskelig for å skille fra hverandre hvis det står flere ved siden av hverandre. Konklusjon før jeg prater meg helt bort: Du fikk ganske sikkert et kompliment! 0 Siter
Gjest jeg er en annen Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Klassisk pen vil si at ansiktet ditt oppfattes å være tidløst pent, med rene harmoniske trekk. Ikke noe døgnflueansikt med andre ord, så her er det bare å gratulere. Er ellers uenig med innlegget under her, et pent ansikt er per definisjon ikke kjedelig. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Litt sånn som Mette Marit kanskje? Vet ikke,men de mener nok at du er pen da,uten uregelmessige trekk. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Det er ikke noen spesielle kjennetegn med ansiktet ditt. Du har jevne trekk uten forstyrrende elementer. Klassisk pen står for meg som litt kjedelig. Meryl Streep og Celina Midelfart. Veldig ansiktspene, men også veldig kjedelig i mine øyne. Men, som alt annet, det er smak og behag. Jeg liker mennesker som har et litt spesielt utseende. Slik at du ser at DET er henne eller han på lang avstand. Klassisk pene mennesker kan en (jeg iallefall) ha vanskelig for å skille fra hverandre hvis det står flere ved siden av hverandre. Konklusjon før jeg prater meg helt bort: Du fikk ganske sikkert et kompliment! Meryl Streep, klassisk pen? Der er det ikke mye symmetrier ute og går. Spiss nese, spiss hake og skakt både her og der. 0 Siter
Gjest jeg er en annen Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Meryl Streep, klassisk pen? Der er det ikke mye symmetrier ute og går. Spiss nese, spiss hake og skakt både her og der. Enig. Meryl Streep er ikke klassisk pen, snarere styggpen. 0 Siter
shandy Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Dette forbinder jeg med klassisk pen http://web.ukonline.co.uk/grace.kelly/scansk/kelly/GRACE-PIC011.JPG 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Om du begynner å tråle kunsthistorien så ser du at veldig mange er veldig like... dette fordi man skulle være klassisk pen på bilder, derfor forandret kunstneren ansiktet nesten til det ugjenkjennelige fordi man skulle tro at den som ble portrettert så sånn ut... (brukt på konger, dronninger, baroner osv osv) Det man ser da er at mange av desse faktisk likner på Maryl Streep, eller iallefall de klassiske trekkene!!! Har du sett filmen Orlando, hun som spiller der (spiller også i The Beach) er kansje nokså lik de fleste malerier fra barokken, renessansen osv osv... Hmmm fikk jeg brukt kunsthistorien min også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.