Gå til innhold

vannet borte

Gjest nå veit jeg hvordan de har det i Sahara

Anbefalte innlegg

Gjest nå veit jeg hvordan de har det i Sahara
Skrevet

Bor i et hybelkompleks. Vannet er borte fra hybelen, fra fellesdassen og fra fellesdusjon. Det vil si: bare kaldvannet, varmvannet er der enn så lenge, men det hjelper jo lite da det ikke er så forlokkende å dusje i kokende varmt vann eller koke tevann av varmtvann fult av kobber eller hva det er.

Hva kan det være? Hva skal man gjøre? Hvem sin feil er det? Huseier? Vannverket? Noen som har opplevd noe lignende? Hvor lenge varte det?

Skrevet

En gang hadde vi bare varmt vann, da var det et rør som hadde frosset igjen. Det er vel ikke tilfelle med dere. I vår mista vi vannet kvelden før eksamen. Gjett om jeg blei stressa. Jeg ringte huseiger og bestilte rørlegger. Huseigeren måtte betale.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Om du bor i hybelkompleks så er der vel en vaktmester tjeneste... de vet sikkert hvorfor:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...