Gjest nå veit jeg hvordan de har det i Sahara Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Bor i et hybelkompleks. Vannet er borte fra hybelen, fra fellesdassen og fra fellesdusjon. Det vil si: bare kaldvannet, varmvannet er der enn så lenge, men det hjelper jo lite da det ikke er så forlokkende å dusje i kokende varmt vann eller koke tevann av varmtvann fult av kobber eller hva det er. Hva kan det være? Hva skal man gjøre? Hvem sin feil er det? Huseier? Vannverket? Noen som har opplevd noe lignende? Hvor lenge varte det? 0 Siter
Gjest swix Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 En gang hadde vi bare varmt vann, da var det et rør som hadde frosset igjen. Det er vel ikke tilfelle med dere. I vår mista vi vannet kvelden før eksamen. Gjett om jeg blei stressa. Jeg ringte huseiger og bestilte rørlegger. Huseigeren måtte betale. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Om du bor i hybelkompleks så er der vel en vaktmester tjeneste... de vet sikkert hvorfor:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.