Gå til innhold

Fikk ikke med meg tlf-liste ved bytte av...

Anbefalte innlegg

Gjest .mobilabonnement
Skrevet

Har byttet abonnement på mobiltlf min, fra Telenor til Sense. Beholdt det gamle nummeret, men trodde jeg også kunne få med meg telfonlista mi. Det gjorde jeg ikke. Er det noen måte å få tak i nummerene på? Har fortsatt Telenor-simkortet, men kan det brukes nå når jeg har skiftet abonnement?

Gjest enkelt det da
Skrevet

du må kopiere inn telefonlista fra sim-korte til telefonen

Gjest ChiengMai
Skrevet

Selv om SIM-kortet ikke virker til å ringe med lenger kan du hente ut telefonlista di derfra. De fleste litt nyere telefoner har vel mulighet til å flytte telefonlista fra kort til telefon og omvendt.

Gjest .mobilabonnement
Skrevet

du må kopiere inn telefonlista fra sim-korte til telefonen

Kan du forklare meg det helt enkelt..?

Skrevet

Ikke alle telefoner har funksjon for å gjøre dette. Men om du stikker innom en telebutikk har de som regel utstyr for å kopiere numrene fra det gamle til det nye sim-kortet ditt. Koster vel rundt en hundrings.

Gjest enkelt det da
Skrevet

De fleste Nokia-telefonene har den funksjonen i telefonboken, der står det kopiere telefonbok, og da får du valget om du vil kopiere alle numrene fra sim-kortet til telefonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...