Gjest .mobilabonnement Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Har byttet abonnement på mobiltlf min, fra Telenor til Sense. Beholdt det gamle nummeret, men trodde jeg også kunne få med meg telfonlista mi. Det gjorde jeg ikke. Er det noen måte å få tak i nummerene på? Har fortsatt Telenor-simkortet, men kan det brukes nå når jeg har skiftet abonnement? 0 Siter
Gjest enkelt det da Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 du må kopiere inn telefonlista fra sim-korte til telefonen 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Selv om SIM-kortet ikke virker til å ringe med lenger kan du hente ut telefonlista di derfra. De fleste litt nyere telefoner har vel mulighet til å flytte telefonlista fra kort til telefon og omvendt. 0 Siter
Gjest .mobilabonnement Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 du må kopiere inn telefonlista fra sim-korte til telefonen Kan du forklare meg det helt enkelt..? 0 Siter
citoyen Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Kan du forklare meg det helt enkelt..? Ikke alle telefoner har funksjon for å gjøre dette. Men om du stikker innom en telebutikk har de som regel utstyr for å kopiere numrene fra det gamle til det nye sim-kortet ditt. Koster vel rundt en hundrings. 0 Siter
Gjest enkelt det da Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Kan du forklare meg det helt enkelt..? De fleste Nokia-telefonene har den funksjonen i telefonboken, der står det kopiere telefonbok, og da får du valget om du vil kopiere alle numrene fra sim-kortet til telefonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.