Gå til innhold

Dritt lei fotball

Anbefalte innlegg

Gjest maiken_s
Skrevet

Alt annet programm må vike pga av fotball, arg... er ikke den evindelig fotballen ferdig snart...???

Skrevet

If you can't beat them, join them.

Har du prøvd å se en av kampene? Du kan bli overrasket over at det faktisk kan være gøy.

Jeg var på min første fotballkamp for en måneds tid siden, hadde _aldri_ vært på noe sånt før. Tiden gikk kjempefort, og plutselig leste jeg faktisk litt på sportssidene i avisa også, bare pga. den kampen - fikk litt mersmak, på en måte.

Nå ser jeg noen av kampene på tv, istedenfor å sutre over alt som går ut pga. EM. ;)

På den måten får jeg noe utav det også.

Hvis du absolutt ikke vil, så gjør en av følgende:

1. Ta en tur ut i finværet.

2. Ta en tur på by'n, treff noen venner, og møt sommeren fra utepubene.

:)

Gjest maiken_s
Skrevet

If you can't beat them, join them.

Har du prøvd å se en av kampene? Du kan bli overrasket over at det faktisk kan være gøy.

Jeg var på min første fotballkamp for en måneds tid siden, hadde _aldri_ vært på noe sånt før. Tiden gikk kjempefort, og plutselig leste jeg faktisk litt på sportssidene i avisa også, bare pga. den kampen - fikk litt mersmak, på en måte.

Nå ser jeg noen av kampene på tv, istedenfor å sutre over alt som går ut pga. EM. ;)

På den måten får jeg noe utav det også.

Hvis du absolutt ikke vil, så gjør en av følgende:

1. Ta en tur ut i finværet.

2. Ta en tur på by'n, treff noen venner, og møt sommeren fra utepubene.

amber sun... jada jeg har prøvd..gørr!! men jeg har vært på lokale kamper og det har vært ok, men å se et på tv er ikke gøy. Jeg savner mine faste programmer som bruker å være på tv. Jeg har masse å gjøre det er ikke det. Jeg liker å koble av med mine faste favoritt programmer som ikke vises pga av fotball..arggg

Skrevet

amber sun... jada jeg har prøvd..gørr!! men jeg har vært på lokale kamper og det har vært ok, men å se et på tv er ikke gøy. Jeg savner mine faste programmer som bruker å være på tv. Jeg har masse å gjøre det er ikke det. Jeg liker å koble av med mine faste favoritt programmer som ikke vises pga av fotball..arggg

Ja, jeg skjønner det. ;)

Savner Judging Amy, det må jeg innrømme...

Gjest maiken_s
Skrevet

Ja, jeg skjønner det. ;)

Savner Judging Amy, det må jeg innrømme...

tror dette er siste helg med fotball... åååå det skal bli godt:O) gubben sitter pal foran tven.

Skrevet

Her er det Retro for full guffe hehe. Ikke noe fotball nei.

Skrevet

Hos oss er det fotballfri sone, så jeg merker ikke så mye til hele fotballen. Eneste var at jeg fikk besøk av ei venninne som var lei av sin fotballgale menn, hehe..

Vi er bare glad når det ikke er noe spesielt på tv'n for da får vi bedre tid til andre ting.

Skrevet

Jeg tror dette må være et interessant EM, for t.o.m. ikkefotballinteresserte unge kvinnelige kolleger sittter og ser på om kveldene.

Selv har jeg ikke klart å hente frem den helt store gløden når det gjelder dette mesterskapet. For meg er nok fotball for det meste patriotisme, jeg ser bare når Norge er med.

Jeg har kost meg på lokale fotballkamper, og jeg ser gjerne norske kamper (cup, serie eller landskamp).

Gjest LailaG
Skrevet

FOTBALL SKULLE VERT FORBUDT,SYNES NÅ JEG:)

BARE SLÅSTING OG FYLL..

BRUKT PENGENE PÅ Å REDDE REGNSKOGEN ELLER NOE SÅNT...

MEN DET ER NÅ MIN MENING, SIKKERT MANGE SOM ER UENIG:)

Skrevet

FOTBALL SKULLE VERT FORBUDT,SYNES NÅ JEG:)

BARE SLÅSTING OG FYLL..

BRUKT PENGENE PÅ Å REDDE REGNSKOGEN ELLER NOE SÅNT...

MEN DET ER NÅ MIN MENING, SIKKERT MANGE SOM ER UENIG:)

Tøysete uttalelse.

Når opplevde du slåssing og fyll på banen, der spillet/kampen/prestasjonene er, altså det som fanger folks interesse?

Gjest LailaG
Skrevet

Tøysete uttalelse.

Når opplevde du slåssing og fyll på banen, der spillet/kampen/prestasjonene er, altså det som fanger folks interesse?

Så du har ikke følt med em du da???

mener ikke at de slåster på banen,men rundt omkring.

Hørte at det var masse slåsting

etter kampene.

Og det er det bestandig så det er ingenting å nekte på!

Jeg mener og må få lov å mene at fotball er tull,og at det mye annet man kunne brukt de pengene til.

Men jeg respektere at mange elsker fotball,og alle har da rett til sin mening.

Skrevet

Fotball EM er da spennende... Lei deg en god film eller fem...så har du annet å se på.

Gjest jeg er en annen
Skrevet

Fotball er for homser, det er noe alle vet.

P.S. Dette er ikke ment til forkleinelse for homsene.

Skrevet

Så du har ikke følt med em du da???

mener ikke at de slåster på banen,men rundt omkring.

Hørte at det var masse slåsting

etter kampene.

Og det er det bestandig så det er ingenting å nekte på!

Jeg mener og må få lov å mene at fotball er tull,og at det mye annet man kunne brukt de pengene til.

Men jeg respektere at mange elsker fotball,og alle har da rett til sin mening.

999999 av 1 million, har interesse for spillet/kampene/spenningen/prestasjonene UTE på banen.

Den ene tullingen som jeg er igjen, er ikke interessert i fotball, men i bråk.

Det holder ikke for å dømme sporten slik du gjør.

Gjest LailaG
Skrevet

999999 av 1 million, har interesse for spillet/kampene/spenningen/prestasjonene UTE på banen.

Den ene tullingen som jeg er igjen, er ikke interessert i fotball, men i bråk.

Det holder ikke for å dømme sporten slik du gjør.

Det er nokk mer en en tulling:)

Jeg dømmer ikke jeg mener.

Så fordi at du liker fotball så kan ikke jeg mene at det er bare tull?

Det er nokk ikke bare jeg som mener det.

Skrevet

Det er nokk mer en en tulling:)

Jeg dømmer ikke jeg mener.

Så fordi at du liker fotball så kan ikke jeg mene at det er bare tull?

Det er nokk ikke bare jeg som mener det.

Er all idrett tull? Er andre underholdningformer også tull?

Gjest LailaG
Skrevet

Er all idrett tull? Er andre underholdningformer også tull?

Ja det er en masse underholdinig som er tull det er bra sikkert.

Men jeg respekterer at det jeg liker synes kanskje du er tull,så hvorfor kan ikke jeg mene det jeg mener?

I mine øyne er det tull men du må da få mene det du vill!!!

Hva er så ille med at jeg synes fotball er tull???

Gjest Rusle
Skrevet

I dag er det visst fotballfritvkveld.

Jeg skal feire når det hele er over.

Skrevet

Ja det er en masse underholdinig som er tull det er bra sikkert.

Men jeg respekterer at det jeg liker synes kanskje du er tull,så hvorfor kan ikke jeg mene det jeg mener?

I mine øyne er det tull men du må da få mene det du vill!!!

Hva er så ille med at jeg synes fotball er tull???

Vi dropper'n der;-)

...det er ikke lett å mobilisere forståelse for at det svært, svært mange av oss, opplever som utrolig engasjerende, underholdende, spennende, og med mange flotte personlige og lagmessige prestasjoner, ikke finnes det døyt interessant for noen...

Hadde du elsket opera, hadde hadde jeg nok opptredt som du gjør i forhold til fotball-EM..

Gjest LailaG
Skrevet

Vi dropper'n der;-)

...det er ikke lett å mobilisere forståelse for at det svært, svært mange av oss, opplever som utrolig engasjerende, underholdende, spennende, og med mange flotte personlige og lagmessige prestasjoner, ikke finnes det døyt interessant for noen...

Hadde du elsket opera, hadde hadde jeg nok opptredt som du gjør i forhold til fotball-EM..

Takk:)

Jeg sjønner deg veldig godt.

Jeg sjønner godt at dere liker fotball,jeg regner med at skulle du sett på akutten sammen med meg hadde det ikke vært så spennende:)

Det var da koselig å diskutere med deg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...