Gå til innhold

Han på ferie, og jeg her...

Anbefalte innlegg

Gjest snufsi
Skrevet

huff..føler meg skikkelig forlatt idag... kjæresten min har dratt til oslo, skal reise derfra og til syden i morgen!Han og en kompis dro avgårde.En skikkelig fyllatur blir det nok. Men her sitter jeg å venter på ferien min, som ikke starter før 12.juli, gjett om det er kjipt! Han kunne ikke få flyttet ferien sin til senere for da begynner slåtta, å den må han ta seg av. Skikkelig kræsj med ferien vår i år... håper det ALDRI skjer igjen.. *snufs*

Måtte bare skrive dette til dere..

ha ei fin helg da...

Skrevet

Men når du får ferie, så kan jo du reise akkurat hvor du vil med ei venninne. Kan bli gøy det :), og kællen din kan jo ikke nekte deg heller, når han reiser på fylletur uten deg.

Skjønner jo selvsagt at du helst ville reist med han nå, og at det kanskje ikke er så gøy å tenke på han mens du jobber, men etterpå kan han stå med slåtta, og du kan gjøre det du vil.

Hvor lenge blir han i syden forresten?

Gjest snufsi
Skrevet

Men når du får ferie, så kan jo du reise akkurat hvor du vil med ei venninne. Kan bli gøy det :), og kællen din kan jo ikke nekte deg heller, når han reiser på fylletur uten deg.

Skjønner jo selvsagt at du helst ville reist med han nå, og at det kanskje ikke er så gøy å tenke på han mens du jobber, men etterpå kan han stå med slåtta, og du kan gjøre det du vil.

Hvor lenge blir han i syden forresten?

ei uke... men lenge nok syns jeg akkurat nå da..

Gjest snufsi
Skrevet

Huffda. Han er nok like lei seg som du er;-)

Hmm... lite trolig.. kanskje litt..han ringte før de dro ut av landet... huff savner han fælt nå...

Gjest flæskeprinsen
Skrevet

ei uke... men lenge nok syns jeg akkurat nå da..

Du er en sippete unge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...