Gå til innhold

Nå er det nyss før jeg klikker på den j*vla PCen!!!

Anbefalte innlegg

Bente831365380491
Skrevet

Jeg har bærbar, og bare man tenker på å komme borti den "musefplata" (vet ikke hva det heter), så flytter musepekeren seg til en annen plass i det jeg holder på å skrive, og det blir bare rot!!! Går det an å slå den av på et vis?Jeg har koblet til en trådløs mus, og trenger den derfor ikke!

Gjest mor i juni
Skrevet

Hm, jeg har et lite ikon nederst til høyre på skjermen som viser en liten skjerm med to knapper. Touch pad står det, hvis jeg setter markøren på ikonet. vis du ikke har ikonet oppe, finner du det nok hvis du utvider ikonlista ved å klikke på den lille pila.

Ved å høyreklikke på ikonet kommer det opp en liten meny. Klikk på Control Panel og få opp enda en meny der du kan velge "Touch Pad - Disable Device".

Regner med den blir slått av da? Jeg bruker min, så jeg vil ikke prøve i tilfelle jeg klarer å klikke meg helt vekk..

Bente831365380491
Skrevet

Hm, jeg har et lite ikon nederst til høyre på skjermen som viser en liten skjerm med to knapper. Touch pad står det, hvis jeg setter markøren på ikonet. vis du ikke har ikonet oppe, finner du det nok hvis du utvider ikonlista ved å klikke på den lille pila.

Ved å høyreklikke på ikonet kommer det opp en liten meny. Klikk på Control Panel og få opp enda en meny der du kan velge "Touch Pad - Disable Device".

Regner med den blir slått av da? Jeg bruker min, så jeg vil ikke prøve i tilfelle jeg klarer å klikke meg helt vekk..

Det funka! Takk! nå slipper jeg det problemet hvertfall! For det hender jo at den trykker seg helt borti natta også. Og sender mailer (hvis man er veldig uheldig) før de er ferdigskrevet, og sletter ting man holder på med. Tror den har levd sitt eget liv....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...