Gjest mor i sep Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 jeg leter etter en cd hvor det istedenfor musikk er bølge skvulp,fuglesang, regnskog lyd,dyre lyder og dag/natte lyder. hvor får jeg tak i dette eller hva skal jeg evt. søke på? 0 Siter
shandy Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Du får det hos en fysioterapeut Har en sånn selv. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Du får kjøpt sånne CD plater hos fysioterapauter, alternative behandlingssteder og butikker.... prøv på energica også 0 Siter
Gjest natursvin Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Det ligger tonnevis på nettet. Bare søk på "nature sounds" i Kaaza lite f. eks. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Vanlige CD-butikker kan bestille for deg, hvis de ikke har det. Så er det et postordreselskap som heter Solhaug Musikkdistribusjon. De selger slik alternativ musikk. Bokklubben Energica har sikkert også noe slikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.