Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er praktisk talt nesten umulig å få tak i. Vi løp rundt i hele byen i dag for å finne bukser i str 42,36 (110, 87). Og vi fant _svært_ lite.

Samboeren min er en stor mann, ikke tjukk, men ganske krafig bygget. Og jeg nekter å la ham kjøpe gammelmannsbukser kun fordi det er litt lettere å få tak i. Og dongri nekter han å gå med. Sukk.....

Hvor kan vi gå? Noen som har tips å gi? Jeg er så møkka lei av å høre "nei, så store bukser tar vi inn veldig få av, og de vi hadde er allerede solgt". Hva med å ta inn flere bukser???

Jeg får rett og slett lyst til å filleriste disse toskete innkjøperne og klesprodusentene med. Det er ingen butikker som er villige til å bestille inn ekstra heller.

Gi meg tips til hvor jeg kan gå, vær så snill.

I beg you!

Skrevet

"løp rundt i byen"....hvilken by??

Hvis det var Oslo, så har du butikken hans her:

http://www.follestad.no/

Bergen.

Neste gang vi er i Oslo skal vi gå innom Follestad. Takker for tipset!

Skrevet

"42,36 (110, 87)."

Hæ, hva betyr det? 42 livvidde - 36 benlengde.

110kg, og 187høy (det er ikke høyt i forholdt til vekten - det er ikke høyt i det hele tatt.

42 i livvidde, stemmer det - da må han jo være feit.

Ikke bli fornærmet nå, bare spør.

Gjest Miss Miriam
Skrevet

"42,36 (110, 87)."

110kg, og 187høy (det er ikke høyt i forholdt til vekten - det er ikke høyt i det hele tatt.

Hun sa jo at han ikke var tjukk, men kraftig bygd, da er han sikkert ikke feit.

Gjest flere steder her
Skrevet

Hvor høy er han da?

Vi finner både bukser og gensere i mange Dressmannbutikker. Og gensere o.l. i Cubusbutikker. Mannen min er 2 meter og han er heller ikke tykk, men bruker 40/34 i bukser.

3XL i overdeler.

Ellers er det Follestad som dere allerede har fått tips om, og Dressmann i Karl Johan med egen avdeling for store størrelser.

Skrevet

Hvor høy er han da?

Vi finner både bukser og gensere i mange Dressmannbutikker. Og gensere o.l. i Cubusbutikker. Mannen min er 2 meter og han er heller ikke tykk, men bruker 40/34 i bukser.

3XL i overdeler.

Ellers er det Follestad som dere allerede har fått tips om, og Dressmann i Karl Johan med egen avdeling for store størrelser.

Han er 198 cm og _må_ ha 36 tommer i lengden. Har mannen din lang rygg og kortere bein, siden han kan bruke 34 tommer i lengden?

Skrevet

"42,36 (110, 87)."

I tommestørrelser bruker han 42 i livvidde og 36 i lengden.

110 cm rundt livet og 87 cm i lengden (dressbuksestørrelser).

XXL eller XXXL i overdeler og boksershorts. XXL bruker å passe greit.

Tipper han veier ca 105-110 kg.

Han er 198 cm høy og er ikke tjukk. Han har en svært kraftig benbygging og er en stor liten kosebamse, men absolutt ikke tjukk.

c",)

Skrevet

Han er 198 cm høy og er ikke tjukk. Han har en svært kraftig benbygging og er en stor liten kosebamse, men absolutt ikke tjukk.

c",)

Skulle nok helst hatt 90 cm i lengden. Han har laaaaange bein.

Lang rygg også forresten. Hele fyren er lang.

c",)

Skrevet

c",)

Ok, da er han nok ikke feit, men kraftig :-)

Sambo er 194 høy og veier 94kg. Han har også lange ben, ja lang hele veien han også, men bruker 34 i livvidde og 36 i benlengde.

De må nok ha svært forskjellige kropper da, disse to mannfolkene våre :)

Gjest Wilhma
Skrevet

Finn butikker som selger merket Gant. De har store størrelser, men det er desverre et dyrt merke. kvaliteten er god, så det er verdt investeringen.

mannen min er også 198, og etter diverse deprimerende runder på kles-jakt, begynner vi nå alltid med Gant.

Skrevet

Finn butikker som selger merket Gant. De har store størrelser, men det er desverre et dyrt merke. kvaliteten er god, så det er verdt investeringen.

mannen min er også 198, og etter diverse deprimerende runder på kles-jakt, begynner vi nå alltid med Gant.

Gant er notert.

Har de bukser også? Det er stort sett det som er problemet. Jeg elsker de V-genserne i lammeull fra Gant. Så utrolig sexy! Jeg kan bare ikke for det.

c",)

Gjest Wilhma
Skrevet

Gant er notert.

Har de bukser også? Det er stort sett det som er problemet. Jeg elsker de V-genserne i lammeull fra Gant. Så utrolig sexy! Jeg kan bare ikke for det.

c",)

Ja, de har bukser også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...