Gå til innhold

Er det noe bra på tv i kveld??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld har jeg TV-forbud pga. fotball,så jeg aner ikke.

Bente831365380491
Skrevet

Sverige - Nederland jo !

Fotball er ikke bra! Serier eller filmer. Det var det jeg tenkte på! Er så lei fotball at jeg vil spy!

Bente831365380491
Skrevet

I kveld har jeg TV-forbud pga. fotball,så jeg aner ikke.

Jeg er alene hjemme, så jeg har tv for meg selv!!! Har sett så mange fotballkamper i det siste (ufrivillig), at jeg er drittlei av det!

Skrevet

Jeg er alene hjemme, så jeg har tv for meg selv!!! Har sett så mange fotballkamper i det siste (ufrivillig), at jeg er drittlei av det!

Har fått ha TV`n noen kvelder jeg også,men i kveld var ikke det aktuelt nei.

Gjett hvem som skal se alle "sippefilmene" og realty seriene på TV i ukene framover,he he...

Bente831365380491
Skrevet

Har fått ha TV`n noen kvelder jeg også,men i kveld var ikke det aktuelt nei.

Gjett hvem som skal se alle "sippefilmene" og realty seriene på TV i ukene framover,he he...

Du sier noe der! :) Jeg får aldri se onsdagsfilmen på tvnorge, fordi det er sånn sippefilm fra virkeligheten (stort sett hvertfall).

Skrevet

Du sier noe der! :) Jeg får aldri se onsdagsfilmen på tvnorge, fordi det er sånn sippefilm fra virkeligheten (stort sett hvertfall).

Jeg sier til gubben, det samme som han sier til meg når det er fotball på TV; "I kveld skal jeg ha TV`n".Så jeg får se noen av dem i allefall.

Han har ikke fått se alle fotballkampene heller,det får da være måte på;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...