Gjest Forlovern Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Min kamerat skal gifte seg om noen uker, og som hans forlover skal jeg jo si noen ord!! Problemet er at jeg kun har vært i et bryllup tidligere, og de talene var heller dårlige, så noen tips derfra fikk jeg ikke:-( Har IKKE lyst til å skrive sang eller no slikt, det er ikke min stil!! Lurte på om noen dol`ere hadde hørt noen bra taler fra forlovere..?, og vinklinger på disse...?, poenger...? Hva gjorde disse talene bra...? Hadde vært takknemlig for svar folkens...:-) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Du burde høre litt rundt med barndomsvennene hans og sånn om de ikke har noen hysterisk artige historier om han, som du kan sy inn i talen... 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Fint at du har begynt å jobbe med talen da! Kanskje jeg kan hjelpe litt med inspirasjon senere...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.