Gjest hva bruker du? Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Hei! Jeg har lett for å få kviser i ansiktet. det gjør at jeg noen ganger sluntrer unna solkremen i ansiktet. Jeg vet jo at dette ikke er så veldig bra, og derfor lurer jeg på: hvilken solkrem fungere for deg som har tendens til å få uren hud? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Biotherm, Sun fitness for ansiktet. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Christian Dior spesielt for ansiktet. Bare sørg for at den du kjøper er en type som ikke tetter porene. Det står som oftest på pakningen. 0 Siter
Gjest solkrem Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Christian Dior spesielt for ansiktet. Bare sørg for at den du kjøper er en type som ikke tetter porene. Det står som oftest på pakningen. Men er det en for "vanlig" ansikter, eller for folk med uren hud? Takk for svar:o) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Men er det en for "vanlig" ansikter, eller for folk med uren hud? Takk for svar:o) Tror den er for "vanlige", men poenget er at den verken er fet eller klogger porene. MD formulations har sikkert solkremer spesielt for uren hud... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.