Gjest Grumpy Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=232457 Og det skulle være en nyhet? 0 Siter
fresja Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Is-hodepinen er i det minste en snill hodepine. Den går over etter et minutt eller to. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Is-hodepinen er i det minste en snill hodepine. Den går over etter et minutt eller to. Husker en karakter fra en sitcom som hadde som hobby å skaffe seg "icecream-headace" med vilje. Er litt rush da Men noe nytt kan det jo umulig være... 0 Siter
amber sun Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Husker en karakter fra en sitcom som hadde som hobby å skaffe seg "icecream-headace" med vilje. Er litt rush da Men noe nytt kan det jo umulig være... Var ikke det han der litt rare typen som bodde sammen med den familien i "Full house" (tror jeg den het); den serien med mor og to barn som flytter sammen med far med to barn. Der hvor introen er fra en berg-og dalbane. Husker at han hadde noe sånn "ice cream head ache" i en av episodene. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Var ikke det han der litt rare typen som bodde sammen med den familien i "Full house" (tror jeg den het); den serien med mor og to barn som flytter sammen med far med to barn. Der hvor introen er fra en berg-og dalbane. Husker at han hadde noe sånn "ice cream head ache" i en av episodene. Step By Step ;-) 0 Siter
Gjest nemlig Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Var ikke det han der litt rare typen som bodde sammen med den familien i "Full house" (tror jeg den het); den serien med mor og to barn som flytter sammen med far med to barn. Der hvor introen er fra en berg-og dalbane. Husker at han hadde noe sånn "ice cream head ache" i en av episodene. Cody 0 Siter
amber sun Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Step By Step ;-) Ja, det var det! Step by step, day by day, da-da-da-da-da... Har sett den der maange ganger, men husket ikke hva den het engang. Ja, ja. *ler* 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Ja, det var det! Step by step, day by day, da-da-da-da-da... Har sett den der maange ganger, men husket ikke hva den het engang. Ja, ja. *ler* Pheobe i Friends holdt forresten også på med det der i en episode. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Cody Cody, ja. Husker best når han stoppet opp, gliste, og sa "Duude" - . Og så den campingvogna han bodde i. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Pheobe i Friends holdt forresten også på med det der i en episode. :-) ..eller Phoebe? Fibi! 0 Siter
amber sun Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Pheobe i Friends holdt forresten også på med det der i en episode. :-) Gjorde hun? Vel, hun hadde det med å ha litt sånne sære innfall, så det var vel et av de. 0 Siter
amber sun Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 ..eller Phoebe? Fibi! Nå ble det riktig. Phoebe/Fibi. Ikke så lett det der 0 Siter
fresja Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Var ikke det han der litt rare typen som bodde sammen med den familien i "Full house" (tror jeg den het); den serien med mor og to barn som flytter sammen med far med to barn. Der hvor introen er fra en berg-og dalbane. Husker at han hadde noe sånn "ice cream head ache" i en av episodene. De hadde minst 3 barn hver. Og så fikk de 1 sammen. 0 Siter
amber sun Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 De hadde minst 3 barn hver. Og så fikk de 1 sammen. Okay, da. Det var ihvertfall en hel gjeng Det er en stund siden jeg så det. Husker mest bruddstykker (som en telttur de hadde i villmarka, f eks), og husker ikke alle navna heller. Skal vi se...Cody fikk jeg vite nå, og så var det DJ eller CJ eller noe sånt, og Karen, og så hun lyse som var veldig kvinnesakskvinne men tilslutt falt for han DJ eller CJ'fyren. Og han lille, lyse nerden som var litt pysete. Og så var det ei jente til, som ihvertfall var datter til faren i huset. Hm, husker ikke mer nå. 0 Siter
fresja Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Okay, da. Det var ihvertfall en hel gjeng Det er en stund siden jeg så det. Husker mest bruddstykker (som en telttur de hadde i villmarka, f eks), og husker ikke alle navna heller. Skal vi se...Cody fikk jeg vite nå, og så var det DJ eller CJ eller noe sånt, og Karen, og så hun lyse som var veldig kvinnesakskvinne men tilslutt falt for han DJ eller CJ'fyren. Og han lille, lyse nerden som var litt pysete. Og så var det ei jente til, som ihvertfall var datter til faren i huset. Hm, husker ikke mer nå. Cody er vel nevø av faren. Jeg mener faren har to gutter og en jente, moren har to jenter og en gutt. Ser ikke på de reprisene som har gått nå nylig (eller går), så jeg husker ikke hva alle heter jeg heller. 0 Siter
Gjest nemlig Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Okay, da. Det var ihvertfall en hel gjeng Det er en stund siden jeg så det. Husker mest bruddstykker (som en telttur de hadde i villmarka, f eks), og husker ikke alle navna heller. Skal vi se...Cody fikk jeg vite nå, og så var det DJ eller CJ eller noe sånt, og Karen, og så hun lyse som var veldig kvinnesakskvinne men tilslutt falt for han DJ eller CJ'fyren. Og han lille, lyse nerden som var litt pysete. Og så var det ei jente til, som ihvertfall var datter til faren i huset. Hm, husker ikke mer nå. JT 0 Siter
mrxx Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Dette oppdaget jeg allerede som barn. Som du sier, intet nytt:-) 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 bran-freeze er vel godt kjent for de fleste. Og den går jo så fort over, at jeg syns ikke det å spise en knivodd salt er verdt det. freez'en er jo over innen man har rukket å finne frem en kniv og salt og "målt" opp saltet. pføy. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Okay, da. Det var ihvertfall en hel gjeng Det er en stund siden jeg så det. Husker mest bruddstykker (som en telttur de hadde i villmarka, f eks), og husker ikke alle navna heller. Skal vi se...Cody fikk jeg vite nå, og så var det DJ eller CJ eller noe sånt, og Karen, og så hun lyse som var veldig kvinnesakskvinne men tilslutt falt for han DJ eller CJ'fyren. Og han lille, lyse nerden som var litt pysete. Og så var det ei jente til, som ihvertfall var datter til faren i huset. Hm, husker ikke mer nå. Mora Carol har to døtre, Dana og Karen, og sønnen Mark Faren Frank har sønnene JT og Brandon og datteren Al, samt nevøen Cody. Sammen fikk de etterhvert datteren Lilly. Har sett en del episoder opp gjennom åra, ja.... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.