Gå til innhold

Næhei, sier dere det!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Is-hodepinen er i det minste en snill hodepine. Den går over etter et minutt eller to.

Gjest Grumpy
Skrevet

Is-hodepinen er i det minste en snill hodepine. Den går over etter et minutt eller to.

Husker en karakter fra en sitcom som hadde som hobby å skaffe seg "icecream-headace" med vilje. Er litt rush da :) Men noe nytt kan det jo umulig være...

Skrevet

Husker en karakter fra en sitcom som hadde som hobby å skaffe seg "icecream-headace" med vilje. Er litt rush da :) Men noe nytt kan det jo umulig være...

Var ikke det han der litt rare typen som bodde sammen med den familien i "Full house" (tror jeg den het); den serien med mor og to barn som flytter sammen med far med to barn. Der hvor introen er fra en berg-og dalbane.

Husker at han hadde noe sånn "ice cream head ache" i en av episodene.

Gjest mor i juni
Skrevet

Var ikke det han der litt rare typen som bodde sammen med den familien i "Full house" (tror jeg den het); den serien med mor og to barn som flytter sammen med far med to barn. Der hvor introen er fra en berg-og dalbane.

Step By Step ;-)

Gjest nemlig
Skrevet

Cody

Skrevet

Step By Step ;-)

Ja, det var det! Step by step, day by day, da-da-da-da-da...

Har sett den der maange ganger, men husket ikke hva den het engang. Ja, ja. *ler*

Gjest mor i juni
Skrevet

Ja, det var det! Step by step, day by day, da-da-da-da-da...

Har sett den der maange ganger, men husket ikke hva den het engang. Ja, ja. *ler*

Pheobe i Friends holdt forresten også på med det der i en episode. :-)

Skrevet

Cody

Cody, ja. Husker best når han stoppet opp, gliste, og sa "Duude" - . Og så den campingvogna han bodde i.

Gjest mor i juni
Skrevet

..eller Phoebe? Fibi!

Skrevet

Gjorde hun? Vel, hun hadde det med å ha litt sånne sære innfall, så det var vel et av de.

:)

Skrevet

..eller Phoebe? Fibi!

Nå ble det riktig. Phoebe/Fibi.

Ikke så lett det der ;)

Skrevet

De hadde minst 3 barn hver. Og så fikk de 1 sammen.

Skrevet

De hadde minst 3 barn hver. Og så fikk de 1 sammen.

Okay, da. Det var ihvertfall en hel gjeng :)

Det er en stund siden jeg så det. Husker mest bruddstykker (som en telttur de hadde i villmarka, f eks), og husker ikke alle navna heller.

Skal vi se...Cody fikk jeg vite nå, og så var det DJ eller CJ eller noe sånt, og Karen, og så hun lyse som var veldig kvinnesakskvinne men tilslutt falt for han DJ eller CJ'fyren. Og han lille, lyse nerden som var litt pysete. Og så var det ei jente til, som ihvertfall var datter til faren i huset. Hm, husker ikke mer nå.

Skrevet

Det er en stund siden jeg så det. Husker mest bruddstykker (som en telttur de hadde i villmarka, f eks), og husker ikke alle navna heller.

Skal vi se...Cody fikk jeg vite nå, og så var det DJ eller CJ eller noe sånt, og Karen, og så hun lyse som var veldig kvinnesakskvinne men tilslutt falt for han DJ eller CJ'fyren. Og han lille, lyse nerden som var litt pysete. Og så var det ei jente til, som ihvertfall var datter til faren i huset. Hm, husker ikke mer nå.

Cody er vel nevø av faren. Jeg mener faren har to gutter og en jente, moren har to jenter og en gutt. Ser ikke på de reprisene som har gått nå nylig (eller går), så jeg husker ikke hva alle heter jeg heller.

Gjest nemlig
Skrevet

JT

Skrevet

Dette oppdaget jeg allerede som barn. Som du sier, intet nytt:-)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

bran-freeze er vel godt kjent for de fleste. Og den går jo så fort over, at jeg syns ikke det å spise en knivodd salt er verdt det. freez'en er jo over innen man har rukket å finne frem en kniv og salt og "målt" opp saltet. pføy.

Gjest mor i juni
Skrevet

Mora Carol har to døtre, Dana og Karen, og sønnen Mark

Faren Frank har sønnene JT og Brandon og datteren Al, samt nevøen Cody.

Sammen fikk de etterhvert datteren Lilly.

Har sett en del episoder opp gjennom åra, ja.... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...