amber sun Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Mora Carol har to døtre, Dana og Karen, og sønnen Mark Faren Frank har sønnene JT og Brandon og datteren Al, samt nevøen Cody. Sammen fikk de etterhvert datteren Lilly. Har sett en del episoder opp gjennom åra, ja.... :-) Wow, du har jo hele kontrollen her, jo. *imponert* Dana var det hun blonde het, ja. Husker alle nå som jeg leser det, men jeg glemmer det så fort (selv om jeg sikkert har sett serien 2-3 ganger alt i alt...) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Wow, du har jo hele kontrollen her, jo. *imponert* Dana var det hun blonde het, ja. Husker alle nå som jeg leser det, men jeg glemmer det så fort (selv om jeg sikkert har sett serien 2-3 ganger alt i alt...) Hadde ei venninne som pleide å ta det opp, og vi kikket mye på video en sommer... Dæsjken, det er faktisk over 10 år siden nå.. Men det er altså alibiet mitt. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.