Gjest ms strawberry Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Hei! Jeg har leid en båt og skal sammen med min kjære dra en tur ut på havet. Jeg har planlagt og legge til ved et skjær, gi han en bedre middag og sex. Men jeg trenger tips fra dere om måter å forføre han på til vi kommer dit. Vi sitter åpent båten så jeg snakker ikke om sex, men bare en flørtende oppførsel..blikk..berøringer... Noen som har tips på hva jeg f.eks kan gjøre eller si til han. Virkningen skal jo da være at han skal få lyst på sex der og da, men må vente til vi kommer fram... 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Hvis kona innviterer meg på båttur lukter jeg lunta og hogger til ved første annledning. Har han sansene i orden trenger du ingen råd;-) 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 ta på deg kjole og si du er uten undertøy? 0 Siter
flisa Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Hvis kona innviterer meg på båttur lukter jeg lunta og hogger til ved første annledning. Har han sansene i orden trenger du ingen råd;-) akkurat det jeg selv skulle skrive ...ellers tror jeg jaggu det hadde blitt siste turen - hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.