Gå til innhold

forføre typen..tips?

Anbefalte innlegg

Gjest ms strawberry
Skrevet

Hei!

Jeg har leid en båt og skal sammen med min kjære dra en tur ut på havet. Jeg har planlagt og legge til ved et skjær, gi han en bedre middag og sex. Men jeg trenger tips fra dere om måter å forføre han på til vi kommer dit. Vi sitter åpent båten så jeg snakker ikke om sex, men bare en flørtende oppførsel..blikk..berøringer...

Noen som har tips på hva jeg f.eks kan gjøre eller si til han.

Virkningen skal jo da være at han skal få lyst på sex der og da, men må vente til vi kommer fram...

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hvis kona innviterer meg på båttur lukter jeg lunta og hogger til ved første annledning. Har han sansene i orden trenger du ingen råd;-)

Angela1365380318
Skrevet

ta på deg kjole og si du er uten undertøy?

Skrevet

Hvis kona innviterer meg på båttur lukter jeg lunta og hogger til ved første annledning. Har han sansene i orden trenger du ingen råd;-)

akkurat det jeg selv skulle skrive :)

...ellers tror jeg jaggu det hadde blitt siste turen - hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...