Gå til innhold

prolaps/isjas....

anne-grete

Anbefalte innlegg

Jente 36 - prolaps L5/S1 juli 2003 - rel bra i des 2003 - ny smell igjen januar 2004. Svar: rudimentær skive mellom S1 og S2 - lite midtstilt prolaps i 5 skive. Skiven L5/S1 er degenerert, antydet dorsal glidning av L5 på S1. Mest caudale skive i forbindelse med lumbosacral overgansvirvel repr en rudimentær skive.

Er aleneforsørger og har slitt med dette siden januar i år - begynte med "vondt i ryggen" - DET har jeg overlevd, ble gradvis værre og værre, har konstante smerter fra ryggen og ned i tærne - strålesmerter - vondt bak i låret til leggen, kan ikke sitte eller stå, må holde meg konstant i bevegelse....livet er IKKE lett nå - ser ingen utvei på dette - blir ikke bedre.

Har en datter på 6 år som krever sitt...ser hvordan mor svinner hen, har vært hos ortoped på Volvat - de vil ikke operere - mener jeg blir værre - skal jeg bekoste dette selv?! Så her sitter jeg da (har slept meg på jobb 50% - regnskapsfører...nå gav jeg opp og har vært hjemme i 2 uker) - konstante smerter fra livet og ned....er dette enden på visa....klarer ikke skjøtte jobben min da jeg ikke får stått eller sittet ved kontorpulten min..kjøre bil er og meget ille...

Vær så snill og hjelpe meg med et svar.....vondt i ryggen lever jeg med, men konstant vondt fra livet og ned, 24 timer i døgnet begynner å tære på meg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

-anne-grete

For å gå rett på min konklusjon. Du ha så mye vondt at dette absolutt bør vurderes nærmere. Jeg har veldig god erfaring med ryggpoliklinikken på Ullevål sykehus. Få en henvisning dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...