Gjest jaudagauda Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 hei.. noen som vet om noen plasser på nettet som man kan kjøpe mobil?? 0 Siter
amber sun Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Jaudagauda...hvordan i huleste kom du på et sånt nick? Jeg småler hver gang jeg leser det...kom du bare på det i farta, eller? 0 Siter
Gjest jaudagauda Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Jaudagauda...hvordan i huleste kom du på et sånt nick? Jeg småler hver gang jeg leser det...kom du bare på det i farta, eller? alle andre lure forslag var opptatt, så jeg måtte bare slå til.. falt bare ned i hodet mitt 0 Siter
amber sun Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 alle andre lure forslag var opptatt, så jeg måtte bare slå til.. falt bare ned i hodet mitt he he, det er ihvertfall morsomt nok til at det blir husket Har dessverre ikke svar på det du egentlig spurte om. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Søk på kelkoo.no Også vet jeg at mpx.no har mobiler. Finnes fler. Du finner de billigste på kelkoo. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.