Gå til innhold

FU: Hvem er kjekkest i fotball-EM?

Anbefalte innlegg

Gjest Periodevis fotballfan
Skrevet

David James og Nuno Gomes ligger godt an, eller hva?

Skrevet

Han som sitter og ser på, i sofaen her hos meg ;)

Nei helt seriøst, jeg driver em-boikott og har ikke sett noe som helst på tv siden EM begynte.

Skrevet

Har ikke peiling, men jeg lurte på om jeg skulle sette meg ved siden av sambo nå, og kommentere.

Ikke utseende, men kampen, og da mener jeg helt sånne dustete kommentarer, smelle i armlenet, når noen (etter min mening gjør noe galt), holde med feil lag, forbanne dommeren, og dennes avgjørelse - selv om den er riktig.

Holde på sånn en 10-15 minutter, bare for å se reaksjonen til sambo ;-)

Gjest Rusle
Skrevet

Følger ikke med. Men idèen til shandy må jeg tenke over ;o)

Skrevet

Har ikke peiling, men jeg lurte på om jeg skulle sette meg ved siden av sambo nå, og kommentere.

Ikke utseende, men kampen, og da mener jeg helt sånne dustete kommentarer, smelle i armlenet, når noen (etter min mening gjør noe galt), holde med feil lag, forbanne dommeren, og dennes avgjørelse - selv om den er riktig.

Knallbra ide!

Jeg ville selvfølgelig ikke klart å se på de dustene i mer enn 2 minutter uten et skikkelig latterkick.

Skrevet

Følger ikke med. Men idèen til shandy må jeg tenke over ;o)

Nå er det visst pause ja, men etterpå ;-)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Han som sitter og ser på, i sofaen her hos meg ;)

Nei helt seriøst, jeg driver em-boikott og har ikke sett noe som helst på tv siden EM begynte.

Du _må_ jo ende opp som ungkarskjerring:-)

Gjest Rusle
Skrevet

Nå er det visst pause ja, men etterpå ;-)

Nå roter jeg meg helt bort. Men det er mannens skyld, han har visst ikke tid til å se kampen ;-(

Skrevet

Knallbra ide!

Jeg ville selvfølgelig ikke klart å se på de dustene i mer enn 2 minutter uten et skikkelig latterkick.

Får se hvor lenge jeg skal holde på - spørs hvor lenge jeg holder ut, og ikke minst hvor lenge sambo holder ut.

Hehe, han kan jo ikke klage over min manglende interesse for fotball da ;)

Skrevet

Du _må_ jo ende opp som ungkarskjerring:-)

Pøh!

Jeg vet hvem kapteinen på Liverpool er, og ifølge han trenger jeg ikke vite mer enn det. (hvis de ikke har bytta de siste 2 åra...)

Men jeg gjør vel ingen skade om jeg sitter her inne mens han sitter der ute?

Skrevet

Aner ikke. Men like tomme i hodet sitt er de alle sammen som gidder å springe etter en lærkule...

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Pøh!

Jeg vet hvem kapteinen på Liverpool er, og ifølge han trenger jeg ikke vite mer enn det. (hvis de ikke har bytta de siste 2 åra...)

Men jeg gjør vel ingen skade om jeg sitter her inne mens han sitter der ute?

Nei - da har du prikkfri oppførsel. Unnskyld:-|

Skrevet

Får se hvor lenge jeg skal holde på - spørs hvor lenge jeg holder ut, og ikke minst hvor lenge sambo holder ut.

Hehe, han kan jo ikke klage over min manglende interesse for fotball da ;)

To min ca. etter at jeg gikk opp kom det første målet til Tsjekkia. Nå håpet jeg jo selvsagt at danmark skulle vinne, men egentlig spiller det ingen rolle for meg :)

Reaksjon sambo: jeg kommenterte og snakket surr :) Han glante dumt på meg og sukket - lurte vel på om det hadde rablet for meg eller noe. Så begynte han/vi å snakke fornuft om det som skjedde på skjermen, og da hadde jeg ikke hjerte til å være småekkel lenger.

Helt ærlig, så hadde jeg ikke det i utgangspunktet heller, skulle bare se hvordan han reagerte ;)

Han fortjener da å få se en fotballkamp, så, så veldig slem greier jeg ikke å være. Men som sagt, det var litt artig :-)

Skrevet

Aner ikke. Men like tomme i hodet sitt er de alle sammen som gidder å springe etter en lærkule...

Men de kan jo ikke være helt tomme i hodet da, som har funnet en så lettvindt måte å tjene seg millioner på!

Skrevet

Men de kan jo ikke være helt tomme i hodet da, som har funnet en så lettvindt måte å tjene seg millioner på!

Det er verre med dem som sitte å ser på, og som ikke tjener en krone på det hele.

Attpåtil tipper mange bort en hel haug med penger (gjelder ikke min, bare så det er sagt).

Gjest ertha
Skrevet

Fredrik Ljungberg fra Sverige. I en klasse for seg.

Skrevet

he he....

Leste om en spørreundersøkelse blant en gruppe engelske fotballfans, om hva som var det mest irriterende partneren kunne foreta seg under fotballkamper.

Nr tre var å kommentere at spillerne på motstanderlaget var kjekke!

Nummer to var å spørre om offside.

Men det mest irriterende var at hun inviterte til sex!

Det får da være grenser! *humre*

Skrevet

he he....

Leste om en spørreundersøkelse blant en gruppe engelske fotballfans, om hva som var det mest irriterende partneren kunne foreta seg under fotballkamper.

Nr tre var å kommentere at spillerne på motstanderlaget var kjekke!

Nummer to var å spørre om offside.

Men det mest irriterende var at hun inviterte til sex!

Det får da være grenser! *humre*

Hehe morsan :-) Det er nok noe i det der ja.

Men altså, sambo gjennomskuet meg for - for han sa "jeg vet jo du ikke er dum" Så jeg er vel en dårlig skuespiller da :-)

Jaja, skal la han være i fred de siste kampene, får dårlig samvittighet av sånt egentlig. Han jobber tross alt mye, så litt må han få ha å kose seg med.

Skrevet

Kjekkest? Det klarer jeg ikke å se om jeg ser en kamp i hvert fall, for da ser de jo bare svette, skitne og ekle ut :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...