Gå til innhold

Er det mulig??

Anbefalte innlegg

Gjest dyptfortviletnå
Skrevet

Hei!

Forrige uke så oppdaget jeg at jeg er gravid. Det kunne ikke passet dårligere av ulike årsaker, men har jeg blitt gravid, så er det bare å gjøre det beste ut av det. Har gått og tenkt på dette en uke nå og er fremdeles litt i "sjokkmodus". kjenner etter om det faktisk kan være mulig osv.

I sted da jeg gikk og tenkte på det så kjente jeg etter på brystene for å kjenne om det stemte at de faktisk var blitt litt større (som er et gravidetegn...) og gjett hva jeg kjenner. En KJEMPESTOR KUL i det ene brystet!!!! Den er litt mindre enn en tennisball, men større enn en golfball...

Jeg er helt i sjokk! Må ringe legen i morgen tidlig, men jeg er så urolig nå...

Jeg som hadde en venninne som døde av brystkreft for få år siden. Husker formaningen hennes om alltid å skjekke brystene...

Uff, vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men jeg måtte bare få ut litt fortvilelse....

Mvh

monique1365380367
Skrevet

Hei hei....

Det der er ingen fin følelse!! Men, det er sikkert bare en kjertel som er hovnet opp i forbindelse med graviditeten....Noe som skjer!

Pust rolig, og prøv og la være og tenke på det!!!!

mil1365380270
Skrevet

Du må jo få undersøkt det, men det kan godt bare være en cyste. Har hatt det før, skremmende før man vet hva det er, men du får ikke gjort noe annet enn å bestille time uansett.

Husk at det som regel er noe helt ufarlig, og prøv å få deg litt søvn :-)

Skrevet

Som Monique sier, det er nok bare hoven kjertel.. Helt vanlig når man er gravid - forbereder brystene til melkeproduksjon!

Men det var da trist at du har blitt gravid i en tid som ikke passet helt... Men det virker som at du har tatt en valg og kommer til å bære frem barnet? I så fall er jeg sikker på at det ordner seg til slutt!!!

Kanskje må enkelte ting vente og utsettes litt, men livet er faktisk ikke forbi med barn!!

Lykke til så mye, og gratulerer!

Gjest dyptfortviletnå
Skrevet

Som Monique sier, det er nok bare hoven kjertel.. Helt vanlig når man er gravid - forbereder brystene til melkeproduksjon!

Men det var da trist at du har blitt gravid i en tid som ikke passet helt... Men det virker som at du har tatt en valg og kommer til å bære frem barnet? I så fall er jeg sikker på at det ordner seg til slutt!!!

Kanskje må enkelte ting vente og utsettes litt, men livet er faktisk ikke forbi med barn!!

Lykke til så mye, og gratulerer!

Takk for oppmuntrende ord.

Jeg ringte legen, men fikk ikke time før i morgen. Skjønner ikke at det går an, men jeg får bare finne meg i det....

Jeg har tre barn fra før og er midt i en tung utdannelse. Tingene ramler litt over hodet på meg nå, men jeg får bare prøve å gjøre det beste ut av det. Ikke noe annet å gjøre.....

Mvh

Gjest dyptfortviletnå
Skrevet

Hei hei....

Det der er ingen fin følelse!! Men, det er sikkert bare en kjertel som er hovnet opp i forbindelse med graviditeten....Noe som skjer!

Pust rolig, og prøv og la være og tenke på det!!!!

Jeg får prøve å ikke tenke så mye på det. Må vente en dag til før jeg kommer til hos lege. Det hadde vært greit å komme til litt kjappere enn det, men jeg klarer en dag til.

Håper det kun er hovne melkekjertler, men inntil jeg får avkreftet at det er noe galt, så er tankene der....

Ha en fin dag!

mvh

Gjest dyptfortviletnå
Skrevet

Du må jo få undersøkt det, men det kan godt bare være en cyste. Har hatt det før, skremmende før man vet hva det er, men du får ikke gjort noe annet enn å bestille time uansett.

Husk at det som regel er noe helt ufarlig, og prøv å få deg litt søvn :-)

Jeg får prøve å ikke tenke for mye på det. Må vente en dag til før jeg kommer meg til legen for de hadde så mye å gjøre, men i morgen får jeg sikkert litt mer visshet.

mvh

Gjest ikke signatur
Skrevet

Takk for oppmuntrende ord.

Jeg ringte legen, men fikk ikke time før i morgen. Skjønner ikke at det går an, men jeg får bare finne meg i det....

Jeg har tre barn fra før og er midt i en tung utdannelse. Tingene ramler litt over hodet på meg nå, men jeg får bare prøve å gjøre det beste ut av det. Ikke noe annet å gjøre.....

Mvh

Tenk positivt; dere skal få et barn til! Dere klarer det fint, det er jeg sikker på! Utdanningen kan vente en stund, som min..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...