Gå til innhold

Betaling til vaskehjelp

Anbefalte innlegg

Gjest vaska
Skrevet

Noen som vet hva er rimelig timelønn til vaskehjelp? En som kommer to timer hverannen uke.

Fortsetter under...

Skrevet

100 kr timen ?

MEN, det spørs jo oxo litt på alderen da, og HVOR vaskehjelpen skal vaske! Skal du ha vaskehjelp hjemme hos deg selv ?

Gjest vaska
Skrevet

MEN, det spørs jo oxo litt på alderen da, og HVOR vaskehjelpen skal vaske! Skal du ha vaskehjelp hjemme hos deg selv ?

Ja, og h'n skal vaske eller støvsuge gulvene og baderommet. Muligens trapper og tørke støv. Har ikke funnet noen ennå så jeg vet ikke alder.

Skrevet

Ja, og h'n skal vaske eller støvsuge gulvene og baderommet. Muligens trapper og tørke støv. Har ikke funnet noen ennå så jeg vet ikke alder.

for så lite arbeid er d vel ikke nødvendig med mer enn 100 kr timen? for så lett arbeid, synes nå jeg d er mer enn nok !

Gjest vaska
Skrevet

for så lite arbeid er d vel ikke nødvendig med mer enn 100 kr timen? for så lett arbeid, synes nå jeg d er mer enn nok !

100 kr timen er sikkert rimelig, uansett om det er student eller voksen dame. Jeg tenkte meg en som kommer hverannen uke, eller etter behov. Når jeg er bortreist trenger jeg det ikke, og vil ikke betale for det heller.

Annonse

Skrevet

Hva ville du hatt selv?

Hva med en fast pris, hvis personen du skal ansette er der så, og så mange timer.

100kr timen, vel, jeg tror de fleste gjør minst mulig ut av den timen, men du kan jo selvsagt være heldig.

Jeg mener derfor det er bedre med en fast pris, og i dette inngår det hva denne personen skal gjøre - skjønner :)

Skrevet

Jeg må bare spørre jeg. Hvor mye regner dere med at en vaskehjelp får gjort på to timer?

Jeg har syv timer i uka, det er med innkjøp, likevel synes jeg aldri vi får gjort det vi skal.

Vi burde ha vasket vinduer, burde ha ryddet i kjøkkenskapet, burde ha vasket badet bedre, men vi har ikke hatt tid nok.

Gjest vaska
Skrevet

Jeg må bare spørre jeg. Hvor mye regner dere med at en vaskehjelp får gjort på to timer?

Jeg har syv timer i uka, det er med innkjøp, likevel synes jeg aldri vi får gjort det vi skal.

Vi burde ha vasket vinduer, burde ha ryddet i kjøkkenskapet, burde ha vasket badet bedre, men vi har ikke hatt tid nok.

Vinduer, innkjøp, rydding i kjøkkenskap osv. tar jeg meg av selv. Jeg har bare for liten tid til alt jeg skulle ta meg av selv, og vil derfor prøve dette for en periode.

Skrevet

Vinduer, innkjøp, rydding i kjøkkenskap osv. tar jeg meg av selv. Jeg har bare for liten tid til alt jeg skulle ta meg av selv, og vil derfor prøve dette for en periode.

Det er sikkert en god investering. Jeg har enda ikke hørt om noen som er misfornøyde så lenge de finner en pålitelig vaskehjelp :o)

Skrevet

To av mine kollege er svært fornøyd med sin vaskehjelp, som de betaler 150 kr pr time. Det er litt mer enn vi som driver med regnskapsarbeid får...

Skrevet

Vi betaler 110,- kr per time (svart). Hun vasker og støvsuger "vanlig" alle rom.

Hun bruker fire timer på å komme rundt.

(Tidligere brukte vi City Maid - da kom det to personer som var ferdige på ca 45 min. Det betalte vi nesten 800,- kr for!)

Annonse

mil1365380270
Skrevet

Aner ikke hva man pleier å få, men timelønnen burde være høyere, når det er så liten tid sammenhengende (hvis h*n ikke har andre jobber i nærh.).

Tenk på reisetiden...

Gjest vaska
Skrevet

Aner ikke hva man pleier å få, men timelønnen burde være høyere, når det er så liten tid sammenhengende (hvis h*n ikke har andre jobber i nærh.).

Tenk på reisetiden...

Vil helst finne en her i området som kan stikke innom uten for mye reisetid. Jeg bor i en vanlig treroms leilighet, og det tar ikke så lang tid å vaske litt rundt.

Gjest samme her
Skrevet

100 kr timen er sikkert rimelig, uansett om det er student eller voksen dame. Jeg tenkte meg en som kommer hverannen uke, eller etter behov. Når jeg er bortreist trenger jeg det ikke, og vil ikke betale for det heller.

Jeg har betalt 100 kr timen for akkurat det samme (to timer annenhver uke). Enkelte forlanger mer, men da er det jo bare å søke etter en annen.

Synes ikke det er noen upris, hun skatter jo ikke av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...