Gå til innhold

Ekskjæreste

Gjest en forelsket og skuffet

Anbefalte innlegg

Gjest en forelsket og skuffet
Skrevet

Jeg ble dumpet av kjæresten for noen uker siden. Innimellom har han sendt noen få meldinger, og i siste uke ville han møte meg igjen. Vi møtte en time, og det ble krangling. Vi har ulike forventninger og forutsetninger. Han føk utav bilen og sa 'kanskje jeg skriver email til deg i kveld'. Det gjorde han ikke, men jeg har sendt han meldinger og fortalt han hvor vanvittig mye jeg savner han etter at jeg så han igjen. Jeg sa engang at nå fikk han sjanse ut denne helgen, hvis jeg ikke hørte en pip skulle han ikke våge å kontakte meg mer. I går kveld fikk jeg melding med et smilefjes. That's it. Han innrømmet å ha sittet de siste ukene og skrevet meldinger til meg og siden slettet dem. Han sier at han aldri skal gi sitt hjerte til noen kvinne igjen (har vært gift to ganger), han nyter å styre seg selv og vil ikke ha noen forpliktelser. Jeg har sagt klart ifra at jeg ikke vil være elskerinne og er ikke et sexleketøy, det kan han finne andre steder.

Jeg savner han vanvittig, og synes også synd på han. Følelser og fornuft kjører ikke i samme fil hos meg nå.

Gjest bebba
Skrevet

Han vet tydeligvis ikke hva han vil, og det er hans problem. Det beste for deg hadde vært å glemme ham fortest mulig, og da gjør du det som ingen andre har klart før.

Det er vanskelig å svare deg eller gi deg råd. Vil bare si lykke til videre. Tiden løser sånne floker.

Skrevet

Det er jo åpenbart at han ikke er klar for noe forhold. Han er rett og slett ikke der. Dette er ikke noe du kan påvirke eller endre på noen som helst måte, uansett hvor mye du ønsker det!Du må rett og slett akseptere faktum!

Ta vare på deg selv nå, og gi opp denne fyren. Ellers vil du påføre deg selv smerte i lang, lang tid framover. Det fortjener du ikke!

Der ute et sted er det en annen allreit fyr som leter etter deg og som har lyst til å satse på deg - gå og finn ham i steden!

Ta også en titt på denne siden:

http://hjertesorg.tripod.com

Lykke til!

Skrevet

Det er jo åpenbart at han ikke er klar for noe forhold. Han er rett og slett ikke der. Dette er ikke noe du kan påvirke eller endre på noen som helst måte, uansett hvor mye du ønsker det!Du må rett og slett akseptere faktum!

Ta vare på deg selv nå, og gi opp denne fyren. Ellers vil du påføre deg selv smerte i lang, lang tid framover. Det fortjener du ikke!

Der ute et sted er det en annen allreit fyr som leter etter deg og som har lyst til å satse på deg - gå og finn ham i steden!

Ta også en titt på denne siden:

http://hjertesorg.tripod.com

Lykke til!

Takk for den linken...det var akkurat hva jeg trengte.

Satte ord på alle de ekle følelsene jeg sliter med for tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...