Gjest bebba Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Jeg kan ikke lese emailen min. Får bare blank skjerm når jeg klikker på den. Noen ideer om hva dette kan være for noe? 0 Siter
citoyen Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Kan du være litt mer spesifikk? Bruker du web-basert mail eller et mailprogram? I tilfelle hvilket? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Kan du være litt mer spesifikk? Bruker du web-basert mail eller et mailprogram? I tilfelle hvilket? Jeg bruker mailprogram fra telenor. 0 Siter
citoyen Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Jeg bruker mailprogram fra telenor. Hva mener du med "mailprogram"? Telenor sine hjemmesider? Outlook Express? Eudora? Noe annet? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Hva mener du med "mailprogram"? Telenor sine hjemmesider? Outlook Express? Eudora? Noe annet? Outlook Express ja 0 Siter
citoyen Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Outlook Express ja Du kan forsøke å oppdatere fra Windows Update (alle sikkerhetsoppdateringer pluss oppdateringer til Internet Explorer / Outlook Express). Kjør også full virussjekk på maskinen. OE er så integrert i operativsystemet at det er vanskelig å reinstallere og "begynne på nytt" ved problemer. Hvis ingenting hjelper er det kanskje det enkleste å skifte til et annet mailprogram. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Du kan forsøke å oppdatere fra Windows Update (alle sikkerhetsoppdateringer pluss oppdateringer til Internet Explorer / Outlook Express). Kjør også full virussjekk på maskinen. OE er så integrert i operativsystemet at det er vanskelig å reinstallere og "begynne på nytt" ved problemer. Hvis ingenting hjelper er det kanskje det enkleste å skifte til et annet mailprogram. Alt dette er gjort. Har hatt en del problemer med virus på maskinen. Må nok kaste alle programmer og installere alt på nytt,men det er ikke bare enkelt. 0 Siter
citoyen Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Alt dette er gjort. Har hatt en del problemer med virus på maskinen. Må nok kaste alle programmer og installere alt på nytt,men det er ikke bare enkelt. Det er sannsynlig at det er virusproblemene som har forårsaket sammenbruddet. Virus kan gjøre mye skade før man rekker å bli kvitt dem, derfor er forebygging viktig. Full reinstallasjon høres ut som en god ide. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Det er sannsynlig at det er virusproblemene som har forårsaket sammenbruddet. Virus kan gjøre mye skade før man rekker å bli kvitt dem, derfor er forebygging viktig. Full reinstallasjon høres ut som en god ide. Datteren min har en kjæreste som er ITkonsulent. Han mener at det er en mulighet som ikke er sjekket, jeg vet ikke helt hva han mener men han kommer og sjekker den. Ellers hjelper han meg med reinstallasjon av hele pakka....uff.....Jeg har Norton antivirusprogram, men det har ikke vært nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.