Gå til innhold

tips om fine steder i Nord Norge

Anbefalte innlegg

Gjest vil vite mer
Skrevet

Hei! Vil gjerne få tips om fine steder i Nord-Norge, da vi tenker å flytte dit etter hvert. Hilsen vil vite mer.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Karlsøy kommune, har tomter til 1 kr stk!

Gjest norlænning :)
Skrevet

Stokmarknes i vesterålen...

Gjest Liker byen jeg bor i:)
Skrevet

Heisann.

Du kommer til å trives i nord norge alt er fint hær.

Spesielt Mo i Rana,vi har fin natur,men alikavell er vi en helt ok by.

Og mange attraksjoner,så her er det mye å finne på både sommer og vinter.

Vi ligger heller ikke så lang nord at å reise til trondheim eller sørover blir så altfor langt.

Hvor flytter du fra?

Håper du vil trives og ønsker deg lykke til.

Gjest Stokmarknesværing
Skrevet

Stokmarknes i vesterålen...

Enig. Stokmarknes og Vesterålen og Lofoten er veldig bra. Ulempen med små miljøer er dog at det kan være litt klikkete?!

Gjest å eg veit meg et land....
Skrevet

Tromsø er den koseligste byen, men et snøhull om vintern. Senja er nydelig, men hadde aldri orket å bo der - for små miljøer. Men fantastisk natur !!

Svolvær skal være bra både på den ene og den andre måten.

Gjest vil vite mer
Skrevet

Kjære dere alle! Hjertelig takk for mange fine tips, både de som er gitt til nå og de som ev. kommer til!! Fikk noen flere ideer her nå ja. Vi bor nå i hovedstaden. Og ønsker oss både mere plass, litt mer landlige omgivelser og hyggelige folk (vi liker det åpne og vennlige folk som nordlenninger er!).

Gjest norlænning :)
Skrevet

Enig. Stokmarknes og Vesterålen og Lofoten er veldig bra. Ulempen med små miljøer er dog at det kan være litt klikkete?!

Joda, men vi er da vældi åpen her, så klikket? nei det syns jeg ikke vi er :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...