Gå til innhold

De tunge tankene

Anbefalte innlegg

Gjest hardet ikkebranå
Skrevet

De tunge tankene tar meg med på

en reise.

En reise jeg ikke vil være med på.

Valget er langt unna.

Valget er ikke noe alternativ.

De tunge tankene kveiler seg rundt de gode tankene.

De gode tankene har ikke livets rett, i møtet med de altoppslukende negative mønstrene.

De tunge tankene spiser seg innpå, skritt for skritt.

Skritt for skritt river de meg ned.

Jeg faller, jeg kjemper, jeg gråter.

Jeg orker IKKE de tunge tankene...

Skrevet

Jeg tror du skal legge innlegget ditt inn på psykriatiforumet.. Da får du gjerne litt fler tilbakemeldinger..(bare klipp/kopier og lim inn, så slipper du skrive alt på nytt..)

Håper du får det bedre med deg selv utover dagen! :)

Gjest bebba
Skrevet

Ta et lite skritt utav de tunge tankene, stopp opp og gråt litt videre for så å ta enda et lite skritt. Ta tak i en god tanke og hold den en stund og se på den. Det er vondt og vanskelig, men tro meg når jeg sier at det går an. Livet venter på deg derute, det tar tid å komme seg ut, men det er verdt det.

Lykke til videre.

thinkerbell
Skrevet

Hold ut. Hold fast.

*strekker ut en hånd*

ta kontakt hvis du vil..

gode ønsker fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...