cyrus79 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hei. Årets start i fotballsesongen har blitt ødelagt for meg. Fikk i vinter noe jeg trodde var strekk på baksiden av leggen(nederst i overgang muskler/scene) Vært hos fysioterapeuter flere ganger på vårsesongen, men dette har kommet og dått hele tiden, noe som har resultert i kun 45 min spill for meg på 11 kamper. Dette er svært slitsomt, jeg har store ambisjoner innen fotballen, men føler nå at skaden ødelegger fremtiden for meg. Føler at de behandlinger jeg har fått hos fysioterapeut(laser og strøm) ikke duger, men jeg er ikke kjent med andre ting som kan gjøres. Håper på noe hjelp her.. Deilig å blitt frisk til sesongen begynte etter ferien :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kligthning Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Bare et lite tips. Jeg fikk akkillessene betennelse og legen anbefalte å bygge opp under hälen med en ekstra såle. Kjöpte en "häl-såle", en såle som bare "dekker" under hälen. Det hjalp meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyrus79 Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Bare et lite tips. Jeg fikk akkillessene betennelse og legen anbefalte å bygge opp under hälen med en ekstra såle. Kjöpte en "häl-såle", en såle som bare "dekker" under hälen. Det hjalp meg... Takk.. skal prøve det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.