Gå til innhold

Jeg er forelsket i svogeren min..

Anbefalte innlegg

Gjest nickelotte
Skrevet

Nå har jeg vært det i 10 år. Det er broren til mannen min, og et forhold mellom oss er selvsagt helt uaktuelt. Han bor på en annen kant av landet, så vi treffes ikke så ofte, men i disse ferietider møtes vi, og da går det flere uker før jeg er "over" ham igjen. Det er litt slitsomt, og jeg blir skjelven bare jeg snakker med ham i telefonen. Han er single. Hvorfor går det ikke over? Kommer jeg til å være forelsket resten av livet?

Jeg har det bra med mannen min, og har ikke noe ønske om å bytte ham ut.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Dette minner om en fiks idé, rett og slett.

Gjest poerca
Skrevet

Helt naturlig å bli kåt på andre i blant. Men la det bli inni deg.

Gjest gomle
Skrevet

Jeg er også litt forelsket i svogeren min :-) Det er sikkert ikke så uvanlig, det er jo ofte kjekke karer i rett alder, som man i tillegg blir ganske godt kjent med.

Skrevet

Vet han om dette?

Uansett så finn aldri på å være utro mot partneren din med denne mannen. En ting å være utro, en annen ting er å ha sex med svogeren eller kameratene til sin partner. Det sviket er mange ganger verre.

En forelskelse kan slutte like brått som den kommer. Forelskelsen din kan brått være over i morgen eller om ei uke, ett år eller flere, mest sannsynlig vil den gå over hvis du ikke dyrker den.

Gjest nickelotte
Skrevet

Vet han om dette?

Uansett så finn aldri på å være utro mot partneren din med denne mannen. En ting å være utro, en annen ting er å ha sex med svogeren eller kameratene til sin partner. Det sviket er mange ganger verre.

En forelskelse kan slutte like brått som den kommer. Forelskelsen din kan brått være over i morgen eller om ei uke, ett år eller flere, mest sannsynlig vil den gå over hvis du ikke dyrker den.

Nei selvsagt vet han ikke om det. Vi har alltid hatt god kjemi, og jeg vet at han liker meg også, men noe annet har det aldri vært snakk om. Og å innlede et forhold til ham er selvsagt helt uaktuelt!! Men de ukene vi ser hverandre blir jeg helt sliten, da er han i tankene mine "hele tiden".

Skrevet

Vet han om dette?

Dette var til alt overmål BROREn til mannen, -nei huff.

Gjest LailaG
Skrevet

Dette minner om en fiks idé, rett og slett.

Leser du ikke hva hun skriver?

Hun har vært forelsket i mannen i 10 år,tviler sterkt på at dette er en "fiks ide" slik du tror.

Dette stikker nokk dypere en du tror.

Gjest ikke signatur i dag....
Skrevet

Jeg vet hvordan du har det. Jeg var også forelsket i svogeren min. Noe så inmari også det. Jeg holdt det for meg selv, og sa aldri noe om det til noen. Vi hadde en god kjemi og lo og skøya veldig mye i lag. Jeg tror han likte meg litt ekstra godt også.

Men heldigvis må jeg si, så gikk det over. Det vedvarte faktisk en 3-4 år denne forelskelsen, men så var det brått over. Nå er vi veldig gode venner, og jeg ser ikke det samme "i" han nå, som jeg gjorde før. Nå er jeg bare veldig glad for at han fant seg så flott kjæreste, som faktisk er blitt en god venninne.

For noen år siden kjente jeg en smule sjalusi hvis jeg hørte om/så han sammen med jenter. Helt tullete, men sånn var det bare...

Glad det gikk over uten noe dramatikk av noe slag.

Mitt råd er iallfall: hold det for deg selv, prøv å ikke dyrke denne forelskelsen.

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det. Jeg var også forelsket i svogeren min. Noe så inmari også det. Jeg holdt det for meg selv, og sa aldri noe om det til noen. Vi hadde en god kjemi og lo og skøya veldig mye i lag. Jeg tror han likte meg litt ekstra godt også.

Men heldigvis må jeg si, så gikk det over. Det vedvarte faktisk en 3-4 år denne forelskelsen, men så var det brått over. Nå er vi veldig gode venner, og jeg ser ikke det samme "i" han nå, som jeg gjorde før. Nå er jeg bare veldig glad for at han fant seg så flott kjæreste, som faktisk er blitt en god venninne.

For noen år siden kjente jeg en smule sjalusi hvis jeg hørte om/så han sammen med jenter. Helt tullete, men sånn var det bare...

Glad det gikk over uten noe dramatikk av noe slag.

Mitt råd er iallfall: hold det for deg selv, prøv å ikke dyrke denne forelskelsen.

Mulig det blir så "nært" fordi mye minner om din mann,- men likevel "nytt og noe annet" :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...