BettyBlue Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Har nettopp spist müsli med blåbær og skummet melk til frokost. Det var så godt at jeg måtte ha en liten porsjon til.. Men så begynte jeg å regne kcalorier - og kom frem til at jeg idag har spist müslifrokost på 1000 kcal! (Müsli m blåbær: 450 kcal/100g) :-O 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det høres mye ut, trodde ikke melvarer hadde så mye kalorier, med mindre de inneholder mye fett (smuløtringer). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det høres mye ut, trodde ikke melvarer hadde så mye kalorier, med mindre de inneholder mye fett (smuløtringer). Mel er veldig kaloririk, ja... Også en av grunnene til av lav-karbo dietter funker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sorimori Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Frokostblandinger kan være tilsatt mye sukker for at folk skal like det bedre... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Frokostblandinger kan være tilsatt mye sukker for at folk skal like det bedre... Denne inneholdt 16 gram fett. Møe! Også plenty med sukker ja. Men knasandes god da...pokker ass! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det høres mye ut, trodde ikke melvarer hadde så mye kalorier, med mindre de inneholder mye fett (smuløtringer). Frokostblandinger er generelt sett tilsatt svært mye sukker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kjøp 4-korn eller andre "rene" müsli-produkter som ikke er tilsatt sukker. Det er ikke så mange av dem, men du må bare lese på pakningene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sorimori Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Denne inneholdt 16 gram fett. Møe! Også plenty med sukker ja. Men knasandes god da...pokker ass! Skal jo helst være litt usunt hvis det skal være godt da. Tydeligvis... :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Kjøp 4-korn eller andre "rene" müsli-produkter som ikke er tilsatt sukker. Det er ikke så mange av dem, men du må bare lese på pakningene... Ja, jeg vet, men denne så så fristende ut. Kjøpte den i Sverige. Det er Müsli, "American type", så det er ikke rart den er søt og fettete! Men veldig god da... :-I 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ja, jeg vet, men denne så så fristende ut. Kjøpte den i Sverige. Det er Müsli, "American type", så det er ikke rart den er søt og fettete! Men veldig god da... :-I Du får heller kjøpe lettsyltetøy eller en sånn stor pose med frosne bær å bruke sammen med en sunnere müsli-variant, kan bli veldig godt det også :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Du får heller kjøpe lettsyltetøy eller en sånn stor pose med frosne bær å bruke sammen med en sunnere müsli-variant, kan bli veldig godt det også :-) Ja, men får å få den smaken, tror jeg jeg må ha i litt smelta smør også.... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.