soleil Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 http://www.rimi.no/img_archive/gode_kjoep/Digitalt_kamera.jpg Er det noe tess eller? 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Hei... Nei, det er det ikke.....har et lignende kamera, og det funker dårlig! Skal du ha et kamera som tar skikkelige bilder, og som du har tenkt og ha i mange år!...må man opp i pris, og kjente merker.... 0 Siter
soleil Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Skrevet 28. juni 2004 Hei... Nei, det er det ikke.....har et lignende kamera, og det funker dårlig! Skal du ha et kamera som tar skikkelige bilder, og som du har tenkt og ha i mange år!...må man opp i pris, og kjente merker.... HP er kjent da. Hewlett packard. Men hadde egentlig tenkt å spandere på meg et finere et. Når jeg blir rik. 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 HP er kjent da. Hewlett packard. Men hadde egentlig tenkt å spandere på meg et finere et. Når jeg blir rik. Hei...jada, det er det jo!..men, kan være lureri da! jeg handla billig kamera med merket Digitec, men under, så er det bare plastikk og dritt!!..Men selvfølgelig...du kan jo være heldig da:-) 0 Siter
soleil Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Skrevet 28. juni 2004 Hei...jada, det er det jo!..men, kan være lureri da! jeg handla billig kamera med merket Digitec, men under, så er det bare plastikk og dritt!!..Men selvfølgelig...du kan jo være heldig da:-) Nah, kan legge noen flere hundringser i det. Skal visst få et bra et for rundt 1600 kr ifølge dinside.no. Men dette var billig. (Ikke nødvendigvis bra.) 0 Siter
citoyen Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 HP er kjent da. Hewlett packard. Men hadde egentlig tenkt å spandere på meg et finere et. Når jeg blir rik. HP er kjent på dataprodukter, men jeg ville heller satset på et firma som har erfaring med optikk og kameraer. (Olympus, Nikon etc) 0 Siter
citoyen Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Merk at digital zoom er ubrukelig, dersom du ønsker zoomfunksjon er optisk det eneste som duger. Fant ikke så mange anmeldelser av kameraet, men fra det jeg kan se har det dårlig bildekvalitet, men er lett å bruke. Sats heller på et kamera fra produsenter som har kamera som hovedbeskjeftigelse - f.eks Olympus, Nikon, Canon. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Det tilsvarer vel omtrendt dette: http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=hp_435 Og er uten tvil et elendig kamera sett ut fra de karakterer det har fått av brukerne. 0 Siter
soleil Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Skrevet 28. juni 2004 Det tilsvarer vel omtrendt dette: http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=hp_435 Og er uten tvil et elendig kamera sett ut fra de karakterer det har fått av brukerne. Hadde vel egentlig ikke regna med at det var helt toppers, nei. Takk for svar. 0 Siter
soleil Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Skrevet 28. juni 2004 HP er kjent på dataprodukter, men jeg ville heller satset på et firma som har erfaring med optikk og kameraer. (Olympus, Nikon etc) Hvilket dig. kamera vil du anbefale i prisklassen under 2000 kr? Takk for svar. Godt å ha deg på forumet, du kan så mye om data etc. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 HP er kjent på dataprodukter, men jeg ville heller satset på et firma som har erfaring med optikk og kameraer. (Olympus, Nikon etc) HP benytter opptikk fra Fuji og Pentax på sine "ordentlige" modeller som f.eks 850/945. Dette er gode kameraer, og med god Norsk programvare, anbefales. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Nah, kan legge noen flere hundringser i det. Skal visst få et bra et for rundt 1600 kr ifølge dinside.no. Men dette var billig. (Ikke nødvendigvis bra.) Prøv å skaff deg et brukt HP850, har sett dem på markedet for et par tusen. 0 Siter
Gemini Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Hvilket dig. kamera vil du anbefale i prisklassen under 2000 kr? Takk for svar. Godt å ha deg på forumet, du kan så mye om data etc. Jeg vet ikke noe om prisnivå på digitalkameraer nå, og hva som er tilgjengelig på bruktmarkedet, men vi har i alle fall et Nikon Coolpix 775 (en eldre modell som ikke føres lenger), og er kjempefornøyd. Dette fikk best i test i sin prisklasse (tror det kostet 4500 når vi kjøpte det for et par-tre år siden). Også en svært foto-interessert venninne har Nikon Coolpix, men da en nyere modell. Tror dette er kameraer som er generelt gode, så de kan du jo også se om du kan finne? :-) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jeg har HP kamera og er kjempefornøyd. Hvor det er kjøpt hen er vel det samme? Jeg kjøpte mitt fra bakdøren på en varebil nede på kaia, men jeg kunne visst bare sende det tilbake til fabrikken om noe var galt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.