Gjest Lily Bracegirdle of Hardbottle Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Vi skal snart til med å male stua/gang... Farger på møblene går i svart, grått og brunt.... Noen forslag til farge vi kan male veggene 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 hei hei.... Med så mange mørke møbler, ville jeg valgt en lys farge....gjerne med samme fargenyans som møblene! Har du en liten stue f.eks.....vil den virke mye større...... 0 Siter
Gjest Lily Bracegirdle of Hardbottle Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 hei hei.... Med så mange mørke møbler, ville jeg valgt en lys farge....gjerne med samme fargenyans som møblene! Har du en liten stue f.eks.....vil den virke mye større...... Takk for dsvar.. Har tenkt å ha lyse farger ja.. Akkuratt nå har vi en farge som heter "suchi". Den er ganske lys, med brunt i.. Den var fin så lenge alt gikk i brunt. Men nå har vi byttet ut mye av de brune møblene.. Har tenkt litt på "caffe latte".. Men er ikke sikker på om den passer til grått... 0 Siter
Kjersti S Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Takk for dsvar.. Har tenkt å ha lyse farger ja.. Akkuratt nå har vi en farge som heter "suchi". Den er ganske lys, med brunt i.. Den var fin så lenge alt gikk i brunt. Men nå har vi byttet ut mye av de brune møblene.. Har tenkt litt på "caffe latte".. Men er ikke sikker på om den passer til grått... Smak og behag, men vil bare "advare" litt mot "sushi". Vi hadde den på stua her, og her var den veldig rosa. Men det varierte litt etter hvordan lysforholdene var, så den trenger jo ikke å bli det hos dere. Vi endte opp med å male om stua etter 2 år... Tror kaffe latte er finere, hvis det er den jeg tror. 0 Siter
Gjest Lily Bracegirdle of Hardbottle Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Smak og behag, men vil bare "advare" litt mot "sushi". Vi hadde den på stua her, og her var den veldig rosa. Men det varierte litt etter hvordan lysforholdene var, så den trenger jo ikke å bli det hos dere. Vi endte opp med å male om stua etter 2 år... Tror kaffe latte er finere, hvis det er den jeg tror. Vi har hatt Sushi i litt over to år nå, å den var fin her, veldig fornøyd med den.. Så aldri noe tegn til rosa i den, men det varierer jo fra plass til plass, størrelse på rommet den er i, belysning osv... Det er bare det at den passer ikke inn til de nye møblene vi har anskaffet oss.. Bytter stil... 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Fargene på møblene våre går i Rødt,svart,grått og en beige stol. Vi valgte en farge som heter skumring. Den er lys med litt grått i. Jeg ble veldig fornøyd.Passer spesielt godt til sort.Men den er litt kjørlig,så jeg synes den er avhengig av litt varme innslag. Men du har kanskje noen bilder med farge i? 0 Siter
Gjest Lily Bracegirdle of Hardbottle Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Fargene på møblene våre går i Rødt,svart,grått og en beige stol. Vi valgte en farge som heter skumring. Den er lys med litt grått i. Jeg ble veldig fornøyd.Passer spesielt godt til sort.Men den er litt kjørlig,så jeg synes den er avhengig av litt varme innslag. Men du har kanskje noen bilder med farge i? Jo... Har jo bilder med farger i, men lurer litt på å kanskje å kutte ut bilder på veggene.. Det er hvertfall det jeg har tenkt... Har en vegg jeg har tenkt å male en sirkel på, lys blå, rød, noe i den duren... 0 Siter
Gjest snuupii Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Vi har hatt Sushi i litt over to år nå, å den var fin her, veldig fornøyd med den.. Så aldri noe tegn til rosa i den, men det varierer jo fra plass til plass, størrelse på rommet den er i, belysning osv... Det er bare det at den passer ikke inn til de nye møblene vi har anskaffet oss.. Bytter stil... Naboen min malte veggene kjøkkenet catte latte og skapene koksgrå, ble kjempefint der hvertfall. Men det er jo et litt mindre rom da.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.