Gjest hheey Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Har lagt min elsk på maiskolber, men er dette egentlig noe sunt? Er det fetende? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 De har vel forholdsvis høy GI, men er jo sunne allikevel. Tror jeg da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonil Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 De har vel forholdsvis høy GI, men er jo sunne allikevel. Tror jeg da. Maiskolber inneholder ca. 85 kcal pr. 100 gr. Mot f. eks. gulrøtter som inneholder 35 kcal pr. 100 gr. Så det er jo en del flere kcal i de. Babymais inneholder bare 25 kcal pr. 100 gr. Innen Grete Roede havner maiskolbe som "litt" mat. Det tror jeg maiskorn også gjør. Babymais havner innen "ja"-mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.