Gå til innhold

Boka til Grethe- hvor får jeg tak i den?


Ewa

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har prøvd å få tak i "Det begynte med voldtekt" i bokhandelen, men de sier at den er utsolgt fra forlaget.

Er det noen som kan si meg hvor jeg kan få tak i den?

Jeg skulle ha mekling med faren til mitt eldste barn i dag, men jeg klarte ikke å møte ham.

Vi hadde første meklingstime i går , og da reagerte jeg veldig med kraftig hjertebank, skjelvinger i flere timer etterpå, og et voldsomt "trykk i brystet."

I dag hadde jeg vondt i magen, var kvalm, og ble reddere og reddere jo nermere det ble avtalen vår.

Når jeg kom til byen der meklingen ble holdt rant bare tårene, og det klemte hardt i brystet på meg.

Jeg klarte ikke å møte ham.

Jeg ringte til mekleren, og fikk komme alene etter at han var gått.

Jeg tror kanskje min reaksjon kommer av ting jeg har opplevd med ham før (jeg skrev et innlegg på åpent forum tidligere i dag-"Far uten samværsrett/adopsjon"), og jeg lurer på om boka til Grethe kanskje kan være til hjelp for meg...

P.s. Jeg kommer faktisk "ut av skapet" akkurat nå.

Jeg har vært her på "Overgrep" før, men da har jeg hatt et eget navn her inne.

Etter at det ble gjordt om her får jeg ikke til å registrere "Overgrep"- navnet mitt, så da får jeg bare stå frem, og "bli hel..." he, he, he... : )

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibloteket har den :o)) om ikke kan kansje Grete skaffe deg en bok???

Kansje kan også bokhandelen skaffe den til deg.....

Gir deg en real god klem og store lykke ønskninger for fremtiden :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibloteket har den :o)) om ikke kan kansje Grete skaffe deg en bok???

Kansje kan også bokhandelen skaffe den til deg.....

Gir deg en real god klem og store lykke ønskninger for fremtiden :o)

Takk, Ann Marit.

Jeg trenger alle klemmer og lykkeønskninger jeg kan få i dag!

Jeg har ikke lyst til å låne boka, så jeg får ta en ringerunde til bokhandlerne i morgen hvis ingen vet om et sted som har den...

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ritva Dixi Oslo

Hei Ewa,

De aller fleste biblotek har den. Hvis ikke ditt biblotek har den så kan de helt sikkert fremskaffe denne til deg fra et annet.

Grete jobber med å få den utgitt i nytt opplag og håper at det går i orden til høsten.

Lykke til med alt!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Ann Marit.

Jeg trenger alle klemmer og lykkeønskninger jeg kan få i dag!

Jeg har ikke lyst til å låne boka, så jeg får ta en ringerunde til bokhandlerne i morgen hvis ingen vet om et sted som har den...

Klem fra

Om du mailer til meg så kansje vi kan ordne noe????

[email protected]

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ewa!

Ta kontakt på [email protected] så skal jeg sende deg en bok! Du får ikke tak i den i bokhandelen, siden den er utsolgt fra forlaget. Men du kan kjøpe den av meg! (men jeg har bare noe få ex igjen, håper jeg får trykket opp nytt opplag nå i høst!).

Vennlig hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ewa!

Ta kontakt på [email protected] så skal jeg sende deg en bok! Du får ikke tak i den i bokhandelen, siden den er utsolgt fra forlaget. Men du kan kjøpe den av meg! (men jeg har bare noe få ex igjen, håper jeg får trykket opp nytt opplag nå i høst!).

Vennlig hilsen Grete :-)

Hei!

Har sendt mine 3 siste bøker av gårde i dag. En til deg Ewa, pluss 2 andre som har sendt meg mail om dette. Nå håper jeg bare at det blir trykket opp nytt opplag i høst. Da skal jeg nok gi beskjed ja, slik at alle som vil får kjøpt den!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...