Gå til innhold

Fryse medlemsskap i SATS pga fødsel?

Anbefalte innlegg

Gjest mor i juni
Skrevet

Oppdaget først nå at man kan fryse medlemsskapet når man blir gravid.. Med begrunnelsen at man "ikke ønsker å trene". Det var de pengene ut av vinduet, jeg som satt hjemme pga bekkenløsning de siste 5 månedene..

Jaja. Noen som vet om jeg kan fryse det nå som jeg har født også, bare fordi jeg ikke ønsker å begynne å trene igjen enda? Skal ringe dem i morgen, men i tilfelle noen vet.. :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg gjorde det da minstemor ble født.

Brukte argumentet at hun var sterkt prematur,og at jeg bare ville konsentrere meg om henne,og ikke hadde overskudd til trening.

Var litt vanskelig å få til,men de godtok det da jeg hadde med bevis på at hun var for tidlig født.

Ellers har de eget treningsopplegg for nybakte mødre,så tror kanskje derfor at det ikke blir så lett,hvis du ikke har annen grunn.

Men kan jo prøve.

Skrevet

Du kan jo spørre pent om de vil fryse det på etterskudd, slik at du har noen måneder til gode?

Det er lov å prøve..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...