Gjest mor i juni Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Oppdaget først nå at man kan fryse medlemsskapet når man blir gravid.. Med begrunnelsen at man "ikke ønsker å trene". Det var de pengene ut av vinduet, jeg som satt hjemme pga bekkenløsning de siste 5 månedene.. Jaja. Noen som vet om jeg kan fryse det nå som jeg har født også, bare fordi jeg ikke ønsker å begynne å trene igjen enda? Skal ringe dem i morgen, men i tilfelle noen vet.. :-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Jeg gjorde det da minstemor ble født. Brukte argumentet at hun var sterkt prematur,og at jeg bare ville konsentrere meg om henne,og ikke hadde overskudd til trening. Var litt vanskelig å få til,men de godtok det da jeg hadde med bevis på at hun var for tidlig født. Ellers har de eget treningsopplegg for nybakte mødre,så tror kanskje derfor at det ikke blir så lett,hvis du ikke har annen grunn. Men kan jo prøve. 0 Siter
soleil Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Du kan jo spørre pent om de vil fryse det på etterskudd, slik at du har noen måneder til gode? Det er lov å prøve.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.