Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Busssjåførene som ble intervjuet av NRK Fordaland kunne ikke huske at noen hadde hatt dynamitt med på bussen, ikke visste de at det har vært tillatt heller!

Men hvordan skal en nå frakte bensin til bilen som står, eller hjem til påhengsen, slåmaskinen og traktoren?

Annonse

Gjest Morsk
Skrevet

Bra for deg at dette bare skal gjelde Norge.

Ellers måtte Milorg-guttene og jentene dine i Israel funnet seg et annet yrke.

Skrevet

Fortell det til dine venner i PA/PLO/Fatah og Hamas. De har visst en jævli uvane å bringe slikt med seg på busser og kjøpesentre.

Sprenger fanskapet gjør de også.

Ja, i motsetning til staten Israel som slipper like dødelig faenskap ned i boligområder fra F16 og/eller kamphelikoptere.

Domme domme palestinere som ikke vil være okkuperte!

Skrevet

Ja, i motsetning til staten Israel som slipper like dødelig faenskap ned i boligområder fra F16 og/eller kamphelikoptere.

Domme domme palestinere som ikke vil være okkuperte!

...som ikke lar seg utrydde.

Skrevet

...som ikke lar seg utrydde.

Det virker en smule "bakstreversk" å okkupere andre folks landområder ulovlig, for så å klage over at man ikke blir ønsket velkommen.

Siden du åpenbart er historieløs: det var dine venner på høyresiden som forsøkte å utrydde jødene. Det var dine motstandere (folk som tror på demokrati og menneskerettigheter) som sloss mot dere, og for jødene.

Skrevet

Det virker en smule "bakstreversk" å okkupere andre folks landområder ulovlig, for så å klage over at man ikke blir ønsket velkommen.

Siden du åpenbart er historieløs: det var dine venner på høyresiden som forsøkte å utrydde jødene. Det var dine motstandere (folk som tror på demokrati og menneskerettigheter) som sloss mot dere, og for jødene.

...og med betegnelsen nasjonalsosialister tror jeg du bommer både på meg og nazi-vennene dine. Jeg har ingen politisk side, verken til høyre eller venstre.

I anvendt politisk praksis er det imidlertid ingen forskjell på nazister, kommunister, fascister eller islamister.

Dere har jødehatet til felles.

Nå, løp til moderator å sladre over at flisgubben har vært ekkel mot deg igjen. Over mer enn fire linjer.

BOOOH

Skrevet

...og med betegnelsen nasjonalsosialister tror jeg du bommer både på meg og nazi-vennene dine. Jeg har ingen politisk side, verken til høyre eller venstre.

I anvendt politisk praksis er det imidlertid ingen forskjell på nazister, kommunister, fascister eller islamister.

Dere har jødehatet til felles.

Nå, løp til moderator å sladre over at flisgubben har vært ekkel mot deg igjen. Over mer enn fire linjer.

BOOOH

Du skriver: "Nå, løp til moderator å sladre over at flisgubben har vært ekkel mot deg igjen."

Jeg kan ikke huske at jeg har klaget til Webmaster over deg eller jødehatet ditt.

Annonse

Skrevet

Med så mange fundamentale muslimer vi nå har i Norge, så er det kanskje på tide å endre på noen lover - og dette er helt klart en av dem.

Men det overrasker meg ikke at du synes dette fremdeles burde være lov - med tanke på hvor dine sympatier ligger hen:-)

Skrevet

Fortell det til dine venner i PA/PLO/Fatah og Hamas. De har visst en jævli uvane å bringe slikt med seg på busser og kjøpesentre.

Sprenger fanskapet gjør de også.

..minte meg på noe mora di fortalte - - - hun hentet noe for faren sin i byen - og tok bussen. Og så VAR det lov a gett! :) hehe

Skrevet

..minte meg på noe mora di fortalte - - - hun hentet noe for faren sin i byen - og tok bussen. Og så VAR det lov a gett! :) hehe

Ja, hvem skulle trodd det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...