Sør Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Finnes det ingen grenser for inngrep i privatlivet? http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_hordaland/3895341.html]privatlivet Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Skrevet 28. juni 2004 Hvilket innlegg mener du? Beklager! Her er korrekt link: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_hordaland/3895341.html 0 Siter
Sør Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Skrevet 28. juni 2004 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_hordaland/3895341.html Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest jeg er en annen Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_hordaland/3895341.html Med vennlig hilsen Det er for jævlig. Hva blir det neste - at man ikke får lov å ta med seg børsa på flyet? 0 Siter
fresja Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Busssjåførene som ble intervjuet av NRK Fordaland kunne ikke huske at noen hadde hatt dynamitt med på bussen, ikke visste de at det har vært tillatt heller! Men hvordan skal en nå frakte bensin til bilen som står, eller hjem til påhengsen, slåmaskinen og traktoren? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_hordaland/3895341.html Med vennlig hilsen Fortell det til dine venner i PA/PLO/Fatah og Hamas. De har visst en jævli uvane å bringe slikt med seg på busser og kjøpesentre. Sprenger fanskapet gjør de også. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Bra for deg at dette bare skal gjelde Norge. Ellers måtte Milorg-guttene og jentene dine i Israel funnet seg et annet yrke. 0 Siter
Sør Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Skrevet 28. juni 2004 Fortell det til dine venner i PA/PLO/Fatah og Hamas. De har visst en jævli uvane å bringe slikt med seg på busser og kjøpesentre. Sprenger fanskapet gjør de også. Ja, i motsetning til staten Israel som slipper like dødelig faenskap ned i boligområder fra F16 og/eller kamphelikoptere. Domme domme palestinere som ikke vil være okkuperte! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Ja, i motsetning til staten Israel som slipper like dødelig faenskap ned i boligområder fra F16 og/eller kamphelikoptere. Domme domme palestinere som ikke vil være okkuperte! ...som ikke lar seg utrydde. 0 Siter
Sør Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Skrevet 28. juni 2004 ...som ikke lar seg utrydde. Det virker en smule "bakstreversk" å okkupere andre folks landområder ulovlig, for så å klage over at man ikke blir ønsket velkommen. Siden du åpenbart er historieløs: det var dine venner på høyresiden som forsøkte å utrydde jødene. Det var dine motstandere (folk som tror på demokrati og menneskerettigheter) som sloss mot dere, og for jødene. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Det virker en smule "bakstreversk" å okkupere andre folks landområder ulovlig, for så å klage over at man ikke blir ønsket velkommen. Siden du åpenbart er historieløs: det var dine venner på høyresiden som forsøkte å utrydde jødene. Det var dine motstandere (folk som tror på demokrati og menneskerettigheter) som sloss mot dere, og for jødene. ...og med betegnelsen nasjonalsosialister tror jeg du bommer både på meg og nazi-vennene dine. Jeg har ingen politisk side, verken til høyre eller venstre. I anvendt politisk praksis er det imidlertid ingen forskjell på nazister, kommunister, fascister eller islamister. Dere har jødehatet til felles. Nå, løp til moderator å sladre over at flisgubben har vært ekkel mot deg igjen. Over mer enn fire linjer. BOOOH 0 Siter
Sør Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Skrevet 28. juni 2004 ...og med betegnelsen nasjonalsosialister tror jeg du bommer både på meg og nazi-vennene dine. Jeg har ingen politisk side, verken til høyre eller venstre. I anvendt politisk praksis er det imidlertid ingen forskjell på nazister, kommunister, fascister eller islamister. Dere har jødehatet til felles. Nå, løp til moderator å sladre over at flisgubben har vært ekkel mot deg igjen. Over mer enn fire linjer. BOOOH Du skriver: "Nå, løp til moderator å sladre over at flisgubben har vært ekkel mot deg igjen." Jeg kan ikke huske at jeg har klaget til Webmaster over deg eller jødehatet ditt. 0 Siter
Goliath Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Med så mange fundamentale muslimer vi nå har i Norge, så er det kanskje på tide å endre på noen lover - og dette er helt klart en av dem. Men det overrasker meg ikke at du synes dette fremdeles burde være lov - med tanke på hvor dine sympatier ligger hen:-) 0 Siter
flisa Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Fortell det til dine venner i PA/PLO/Fatah og Hamas. De har visst en jævli uvane å bringe slikt med seg på busser og kjøpesentre. Sprenger fanskapet gjør de også. ..minte meg på noe mora di fortalte - - - hun hentet noe for faren sin i byen - og tok bussen. Og så VAR det lov a gett! hehe 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 ..minte meg på noe mora di fortalte - - - hun hentet noe for faren sin i byen - og tok bussen. Og så VAR det lov a gett! hehe Ja, hvem skulle trodd det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.