Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har overtatt min datters mobil, siemens c45, men får denne meldingen når jeg har slått pin koden. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å oppheve sperringen?

Skrevet

Den er sikkert låst til den nettoperatøren din datter bruker (at man altså bare kan bruke f. eks NetCom sim-kort i den).

Skrevet

Da er den låst.

Ring netcom eller telenor og be om å få kode til å låse opp, så får du håpe hun har hatt mobilen så lenge at dere ikke behøver å betale noe ekstra for det.

Bente831365380491
Skrevet

Det er en side på nettet der man kan få låst opp telefon gratis....Husker ikke i farta hva den heter, men bare å søke på nettverkskoder eller noe...

Bente831365380491
Skrevet

www.unlock.no var det siden het. Vet ikke helt hvordan det fungerer, da jeg ikke har forsøkt det selv. Hvilken telefon er det??

Bente831365380491
Skrevet

Bare glem det. Gikk ikke an til akkurat den tlf!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...