fembarns Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Ungene har fått ny hobby - fire dvd cd'er, en på hver hånd og en på hvert kne, og så kryper de bortover gulvet....det var den Nemo filmen pluss noen hjemme snekkrede musikkcd'er. Jeg kunne tenkt meg å tatt en kopi slik at barna kan se kopiene og jeg gjemmer bort originalene, vet jeg må ha et eller annet dekoderprogram eller noe i den dur... Noen med en enkel forklaring og link? 0 Siter
citoyen Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Du har DVD-brenner, går jeg ut fra? Se om du får noe ut av dette: http://www.google.com/search?q=copy+dvd&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8 Ellers finnes det sikkert folk her som kan foreslå spesifikke programmer. 0 Siter
fembarns Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Skrevet 28. juni 2004 Du har DVD-brenner, går jeg ut fra? Se om du får noe ut av dette: http://www.google.com/search?q=copy+dvd&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8 Ellers finnes det sikkert folk her som kan foreslå spesifikke programmer. Thanks citoyen, du har hjulpet meg mang en gang... Vet at jeg trenger noe som heter noe slikt som decss... 0 Siter
tiliti Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Thanks citoyen, du har hjulpet meg mang en gang... Vet at jeg trenger noe som heter noe slikt som decss... Du får ringe DVD-jon 0 Siter
fembarns Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Skrevet 28. juni 2004 Du får ringe DVD-jon He,he ja han hadde nok visst...har fulgt linken til citoyen og det er mange programmer til den bruken, men de må betales for. Noen var det trial på så jeg får samle sammen og gjøre alt mens den virker... 0 Siter
HelgeM Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Bruk et program som heter DVDShrink (du finner det lett med litt googling) til å lage backup på harddisk. DVDShrink kan komprimere filmen slik at du får plass til alt på en 4,7Gb DVD+R. (Noen DVD-spillere kan også bruke DVD-R) Backupfilene bruker du til å brenne en ny DVD i det brenneprogrammet som fulgte med DVD-brenneren. 0 Siter
fembarns Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 Bruk et program som heter DVDShrink (du finner det lett med litt googling) til å lage backup på harddisk. DVDShrink kan komprimere filmen slik at du får plass til alt på en 4,7Gb DVD+R. (Noen DVD-spillere kan også bruke DVD-R) Backupfilene bruker du til å brenne en ny DVD i det brenneprogrammet som fulgte med DVD-brenneren. Tusen takk skal du ha, min dvdspiller bruker dvd - så det er jeg obs på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.