Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene har fått ny hobby - fire dvd cd'er, en på hver hånd og en på hvert kne, og så kryper de bortover gulvet....det var den Nemo filmen pluss noen hjemme snekkrede musikkcd'er.

Jeg kunne tenkt meg å tatt en kopi slik at barna kan se kopiene og jeg gjemmer bort originalene, vet jeg må ha et eller annet dekoderprogram eller noe i den dur...

Noen med en enkel forklaring og link?

Fortsetter under...

Skrevet

Thanks citoyen, du har hjulpet meg mang en gang...

Vet at jeg trenger noe som heter noe slikt som decss...

Du får ringe DVD-jon :)

Skrevet

Du får ringe DVD-jon :)

He,he ja han hadde nok visst...har fulgt linken til citoyen og det er mange programmer til den bruken, men de må betales for. Noen var det trial på så jeg får samle sammen og gjøre alt mens den virker...

Skrevet

Bruk et program som heter DVDShrink (du finner det lett med litt googling) til å lage backup på harddisk. DVDShrink kan komprimere filmen slik at du får plass til alt på en 4,7Gb DVD+R. (Noen DVD-spillere kan også bruke DVD-R) Backupfilene bruker du til å brenne en ny DVD i det brenneprogrammet som fulgte med DVD-brenneren.

Annonse

Skrevet

Bruk et program som heter DVDShrink (du finner det lett med litt googling) til å lage backup på harddisk. DVDShrink kan komprimere filmen slik at du får plass til alt på en 4,7Gb DVD+R. (Noen DVD-spillere kan også bruke DVD-R) Backupfilene bruker du til å brenne en ny DVD i det brenneprogrammet som fulgte med DVD-brenneren.

Tusen takk skal du ha, min dvdspiller bruker dvd - så det er jeg obs på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...