Gå til innhold

aktivere innebygget brannmur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,jeg har en hp laptop og har ikke brannmur. Søkte på nettet og fant ut noe om en innebygget en og hvordan jeg kunne aktivere den.(tror det var på microsoft side) Alt gikk greit helt til jeg skulle hake av for hvilke programmer som skulle ha adgang til nettet. Det eneste som var logisk for meg der var ftp.... hva er f.eks online skrivebord???

Noen som har vært borti dette? Jeg har norton internett security på en stasjoneære, men etter så jeg skjønner må jeg ut med tusen lappen for å installere den på denne maskinen (fra nett) Så hvis den som er her funker som den skal så kan jeg jo bruke den....?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...