Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg finne meg en partner på 28 + på internett som er interessert i et langvarig forhold? Noen som har peiling?

Gjest eroschat
Skrevet

gå inn på abc startsiden.....deretter på chat, og så på eros....

prøv det!!

fuji1365380447
Skrevet

Jeg fant kjæresten min (30 år) på SprayDate...

Det er mange fjortiser der, men dem behøver man jo ikke snakke med... massivis av voksne menn der også.

Skrevet

Jeg fant kjæresten min (30 år) på SprayDate...

Det er mange fjortiser der, men dem behøver man jo ikke snakke med... massivis av voksne menn der også.

Hei,

Må bare spørre...var du da inne på disse alderschattene eller på datechatten?

Jeg prøver meg litt der inne nå nemlig og synes det ofte er vanskelig å skille ut de seriøse.

Mulig at jeg egentlig ikke er helt klar ennå, men kjenner at det er litt skummelt. Men noen sjanser skal man jo ta, og det funker jo tydeligvis også...

Hilsen

fuji1365380447
Skrevet

Hei,

Må bare spørre...var du da inne på disse alderschattene eller på datechatten?

Jeg prøver meg litt der inne nå nemlig og synes det ofte er vanskelig å skille ut de seriøse.

Mulig at jeg egentlig ikke er helt klar ennå, men kjenner at det er litt skummelt. Men noen sjanser skal man jo ta, og det funker jo tydeligvis også...

Hilsen

Jeg chattet aldri - sendte bare meldinger frem og tilbake.

Jeg syntes at chatten blir så overfladisk og vanskelig å se hva slags mann man snakker med.

Foretrekker skikkelige meldinger...

Skrevet

Jeg chattet aldri - sendte bare meldinger frem og tilbake.

Jeg syntes at chatten blir så overfladisk og vanskelig å se hva slags mann man snakker med.

Foretrekker skikkelige meldinger...

Skjønner, det var der jeg tenkte det var lurt å holde seg også...bra å få det bekreftet at det ikke er så lett å holde styr på denne chatten da... :o)

Gjest mange steder
Skrevet

Legg inn en profil på finnenvenn.no, eller på blink (se under dagbladet). Begge disse er bra steder ifølge mine venner, som har truffet partnere der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...