Gå til innhold

laguna, andre med katter

Anbefalte innlegg

Gjest katt i hus!
Skrevet

Så var katten her.. en voksen katt som skal venne seg til oss. Når kan vi la den gå utenfor? Pleier inne/ute katter være inne eller ute om natta?? Takk for svar:)

Skrevet

Du bør vente noen dager før du slipper den ut. Den må bli kjent og føle seg hjemme først.

Om den er ute eller inne om natten varierer. Min katt er ute de fleste nettene nå, men om vinteren er den mest inne.

Skrevet

Du bør vente noen dager før du slipper den ut. Den må bli kjent og føle seg hjemme først.

Om den er ute eller inne om natten varierer. Min katt er ute de fleste nettene nå, men om vinteren er den mest inne.

Ja en såpass voksen katt bør du nok holde inne en god tid, minst en uke, og kjæle mye med den så den blir trygg på dere. Prøv å hold henne inne om natten de første ukene også.

Ellers kan hun komme til å stikke av og prøve å finne "hjem" igjen. Det ligger i katters natur.

Og for all del: Ikke reis bort på ferie på lang, lang tid!

Gjest LailaG
Skrevet

Heisann!

Gratulere med ny kattepus.

katter er herlige dyr.

Jeg ville ventet med å slippe katten ut til hun er helt trygg inne og trygge på dere.

Jeg ville begynt veldig forsiktig med å slippe henne ut for hvis det er en gammel katt og har bodd en anne plass kan hun finne veien "hjem" igjen.

Har hørt mange historier om katter som har kommet tilbake etter en lang tid borte.

Hvis det var min katt ville jeg ikke ha hatt den ute om natten,men jeg elsker å ha den pelskledde katten sammen med meg når jeg sover:)

Lykke til.

Gjest katt i hus!
Skrevet

Ja en såpass voksen katt bør du nok holde inne en god tid, minst en uke, og kjæle mye med den så den blir trygg på dere. Prøv å hold henne inne om natten de første ukene også.

Ellers kan hun komme til å stikke av og prøve å finne "hjem" igjen. Det ligger i katters natur.

Og for all del: Ikke reis bort på ferie på lang, lang tid!

Skal ikke på ferie i år, men kanskje en dagstur i høst.

Gjest katt i hus!
Skrevet

Heisann!

Gratulere med ny kattepus.

katter er herlige dyr.

Jeg ville ventet med å slippe katten ut til hun er helt trygg inne og trygge på dere.

Jeg ville begynt veldig forsiktig med å slippe henne ut for hvis det er en gammel katt og har bodd en anne plass kan hun finne veien "hjem" igjen.

Har hørt mange historier om katter som har kommet tilbake etter en lang tid borte.

Hvis det var min katt ville jeg ikke ha hatt den ute om natten,men jeg elsker å ha den pelskledde katten sammen med meg når jeg sover:)

Lykke til.

Takk for svar:) Det tar vel ca. 15-20 min. å gå til dit den bodde... og de som eide den skal flytte til byen. Katten prøver enda å gjøre seg kjent i huset, men det er vanskelig å la den få fred fra ungene. De vil hele tiden klappe den. Det blir nesten for mye for katten..

Skrevet

Har tre utekatter her på gården.

De er ute døgnet rundt. Har laget en katteluke inn til garasjen slik at de kan komme seg inn dit og krabbe opp på loftet hvor det er godt og varmt.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...