Gjest katt i hus! Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/privat/article246195.ece Er varene gode merker?? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Hvorvidt Lidl sine merker er gode gjenstår å se. Men jeg kommer helt klart til å sjekke det ut når Lidl åpner her 1. august. 0 Siter
shandy Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Kommer garantert til å stikke innom ja. Om det er bra eller ikke, gjenstår å se. 0 Siter
oslogutt Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Har handlet på Lidl i Tyskland og Spania. Kan love deg at du ikke har hørt om merkene deres før, og det er vel den viktigste grunnen til at de er billige. Veldig enkel innredning i butikkene, Rema 1000 er luksus i forhold. Men jeg skal selvfølgelig sjekke ut varene og prisene deres her i Norge også, forutsatt at det kommmer en butikk i nærheten. 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Kommer ikke til å sette min fot i noen Lidlbutikk. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Selvsagt. Ethvert tiltak for å få ned de skyhøye norske matprisene ønsket velkommen, selv om et kraftig oppgjør med den griske norske bondestand hadde vært å foretrekke. 0 Siter
Grip Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Lidl er vel butikken for dem som kjører mil for å spare noen ører på hvetemel og havregryn...på palle. Det er den samme gjengen med svære plastsekker med dasspapir du ser i kassekøen, når slikt er på tilbud. Men for all del; Det er et greit tilbud for slike, som jo er en ganske stor gruppe. Dessuten vil Lidl virke prisregulerende også på andre butikker/kjeder. Konkurranse er bra og vi ønsker Lidl velkommen, selvsagt. 0 Siter
Gjest en annen Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Nei. Utvalget og kvaliteten på varene i kjeder som Rema og Rimi er allerede for dårlig som det er. Det er nå engang slik at man gjerne må betale for kvalitet og utvalg, og mat er i utgangspunktet billig i Norge (bortsett fra prisene på frukt og grønnsaker). 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Ja, det gjør jeg nok. Noen av disse er kurante merker i utlandet, men de fleste har jeg aldri hørt om. Spennende å se hva det er for noe! 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Selvsagt. Ethvert tiltak for å få ned de skyhøye norske matprisene ønsket velkommen, selv om et kraftig oppgjør med den griske norske bondestand hadde vært å foretrekke. Du altså.. bøndene er da ikke griske! Og kvaliteten på de norske varene er mye bedre! En "vanlig" bonde må faktisk ha jobb ved siden av gården for å klare seg økonomisk. Om gården er passe stor.. Trist. 0 Siter
fresja Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Kommer det en butikk i nærheten, stikker jeg nok innom, for å se om de har noe spennende, eller om de har ting jeg sakner i andre butikker her i utkantstroka. 0 Siter
Gjest vil ikke bo i by Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Kommer det en butikk i nærheten, stikker jeg nok innom, for å se om de har noe spennende, eller om de har ting jeg sakner i andre butikker her i utkantstroka. Hvor bor du, i nord? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Du altså.. bøndene er da ikke griske! Og kvaliteten på de norske varene er mye bedre! En "vanlig" bonde må faktisk ha jobb ved siden av gården for å klare seg økonomisk. Om gården er passe stor.. Trist. Hehe, ja noen kan få vrengt på det.. Enhver som har vært lenger syd enn Svinesund vet at norsk mat i sær kjøtt og fjærkre er noe av det mest usmakelige som finnes. Bøndene har tid til å ha to yrker skriver du..så sant så sant. Og det er det jeg og mange andre vil til livs og som er problemet her til lands. Små dønn innefektive bruk. 0 Siter
fresja Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Kommer det en butikk i nærheten, stikker jeg nok innom, for å se om de har noe spennende, eller om de har ting jeg sakner i andre butikker her i utkantstroka. Vest. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Lidl er billig og elendig. Var innom butikken i Tyskland, kommer IKKE til å handle der. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Hehe, ja noen kan få vrengt på det.. Enhver som har vært lenger syd enn Svinesund vet at norsk mat i sær kjøtt og fjærkre er noe av det mest usmakelige som finnes. Bøndene har tid til å ha to yrker skriver du..så sant så sant. Og det er det jeg og mange andre vil til livs og som er problemet her til lands. Små dønn innefektive bruk. Og hvor stor del av det maten koster får bonden, tror du? Du har tydeligvis ikke greie på det du uttaler deg om. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Og hvor stor del av det maten koster får bonden, tror du? Du har tydeligvis ikke greie på det du uttaler deg om. Svar: Ca det dobbelte av hva en svensk bonde får, og det tredobbelte av en dansk + enorme inntekter fra de bondeeide landbrukssamvirkene som Garterhallen, Gilde, div. meierier osv. 0 Siter
Gjest gleder meg til Lidl kommer Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 elsker Lidl. Det er velkomment med litt andre merker og noen nye produkter i det ellers traurige norske og dyre utvalget, synes nå jeg. 0 Siter
Gjest kvalitet teller Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 elsker Lidl. Det er velkomment med litt andre merker og noen nye produkter i det ellers traurige norske og dyre utvalget, synes nå jeg. Men bryr meg ikke om billig skvip.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.