Gå til innhold

Stockholm

Anbefalte innlegg

Gjest Raggarpoket
Skrevet

Er det via Oslo man kjører for å komme seg til Stockholm uten å måtte kjøre igjennom hele Sverige? Hvor langt er det?

Gjest soldier
Skrevet

Merkelig spørsmål...

Du kan ikke komme til Stockholm med bil, uten å måtte kjøre gjennom hele Sverige.

Fra Oslo, kjører du E18 via Ørje inn i Sverige.

Har du ikke kart?

Gjest Raggarpoket
Skrevet

Merkelig spørsmål...

Du kan ikke komme til Stockholm med bil, uten å måtte kjøre gjennom hele Sverige.

Fra Oslo, kjører du E18 via Ørje inn i Sverige.

Har du ikke kart?

Du skjønte tydeligvis ikke hva jeg spurte om, men tusen takk for at du tok deg tid til å svare!

Gjest Waldemarsen
Skrevet

Du skjønte tydeligvis ikke hva jeg spurte om, men tusen takk for at du tok deg tid til å svare!

Les en gang til hva du skrev...spørsmålet fra "soldier" hadde jeg også tenkt å stille...

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Les en gang til hva du skrev...spørsmålet fra "soldier" hadde jeg også tenkt å stille...

.......jeg og.............

thinkerbell
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener.. For å unngå Oslo kan du jo ta Horten- Moss fergen, eller Sandefjord- Strømstad.

Jeg pleier å ta SS fergen, da er det ikke så `altfor lang svipp` til Stockholm (så sant man ikke kjører i 50 hele tiden da. Men obs obs ..det er FÅ bensinstasjoner på veien!!!). Fin by, sant? :)

Gjest Raggarpoket
Skrevet

.......jeg og.............

Ja jeg er faktisk totalt utbrent... Og trenger virkelig en ferie! Unnskyld soldier-jeg ser nå hva jeg skrev. Jeg skrev det på feil måte. Ser nesten ikke land, så dere må bare beklage...

thinkerbell: har bare vært i full fart innom tidligere, så jeg vet ikke så mye om stockholm egentlig. har ei venninne boende der som vi skal besøke! Skal bli deilig å få litt "ny luft"..... Lite bensinstasjoner nevnte dere? Hvordan er forresten beninsprisen hos søta bror for tiden?

thinkerbell
Skrevet

Ja jeg er faktisk totalt utbrent... Og trenger virkelig en ferie! Unnskyld soldier-jeg ser nå hva jeg skrev. Jeg skrev det på feil måte. Ser nesten ikke land, så dere må bare beklage...

thinkerbell: har bare vært i full fart innom tidligere, så jeg vet ikke så mye om stockholm egentlig. har ei venninne boende der som vi skal besøke! Skal bli deilig å få litt "ny luft"..... Lite bensinstasjoner nevnte dere? Hvordan er forresten beninsprisen hos søta bror for tiden?

hei :)

Bensinprisen er skamdyr i norge, du kan spare opptil en til tre kroner literen på bensin i sverige.

Stockholm er en kjempefin by, ta en titt på linken for å orientere deg litt

http://stockholm.se/templates/template_121.asp

http://www.stockholmtown.com/templates/MenuMain.aspx?id=2406

kos deg/dere :)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Tusen takk for kjempe hyggelig svar! Skal bli deilig med noen dager vekk... God sommer!

God tur da. Nå som du har fått svar på det du lurte på fra en som skjønte hva du mente....

husk å hviiiiiile da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...